tha festival in my heart

saker gjorda: lekt med Ka och gjort lista... ska nog låna hennes ryggsäck istället...
alkoholintag: varm choklad och vaccin
dagens fråga: varför är jorden rund?
dagens låt: du hast - rammstein
dagens känsla: me happy!
dagens citat: "Stanford: Oh my god! She's fashion roadkill! "




har iallafall gjort en provisorisk lista inför thailandsresan... ja, på saker att ha med då'ra... ska försöka komma ihåg att scanna in passet och maila till mig själv och sånna grejer oxå... och vi bestämde för att vi skulle försöka bruncha där vi brunchade idag, varje söndag fram över... iallafall alla vi kan... gott med pannkakor...

har även konstaterat att stilpoliserna på femman inte är alls lika bra nu, med de nya programledarna...

hmm, mina bästa konserter... se pyttis blogg... alla med toni holgersson! roskildefestivalen 1995. år 2000 var inte lika roligt, men det är därifrån jag har bilder, så... depeche, thåström - alltid, rhcp med moby som förband ,95.. skid row som förband till gnr '93 tror jag att det var... duran duran nu i somras... för det var väl i somras? gosh, vad svårt.. nåja, här är lite bilder iallafall... men jag har dessvärre ingen lust att lägga ut bilder direkt så där på 'oss', mer än en då...

                  

            

de får ligga som pop ups... just ja, givetvis alla spelningar med canis lupus oxå... och space age baby jane... nina rochelle för 17 gubbar. den absolut roligaste konserten jag varit på. den var på obaren... stefan sundström nåt år på stadion oxå. karln är en stå up-komiker ju!!

annars har jag inte gjort så mycket mer idag... borde väl börja rensa ur garderoben egentligen, men annars kan jag ju glo på ncis istället, så...

blev dock mobbad för att jag skulle ta med 17 par trosor(!), som skulle ta upp en fjärdedels väska eller vad det var. mhm, mobbad av flickan som tänker ta med sig tio linnen, medan jag tänker ta med mig 2... typ...

männen, kärleken? ursäkta, men jag tycker det är lite konstigt när en kille inte vill tala om huruvida han har flickvän eller inte, men, men...

man skulle kunna säga att jag är lite stressad, men jag försöker att ignorera det. måste komma ihåg att ladda lite batterier oxå.

och om det inte är nog att få en a-kassehöjning med 264 kr, till 640 spänn i månaden så fick jag inbetalningskorten från csn idag oxå. rrrrrooooligt. och så är det inte gratis att plugga upp betyg på komvux längre. rrrrroligt. man kan säga att jag är kär i den här nya regeringen. okej, nu har jag väl inga betyg att plugga upp, men jag hade tänkt att man kanske kunde nästla sig in på nån termin psykologi bara för att det är roligt, men, men... icke sa nicke...

ska försöka komma ihåg att ringa och anmäla mig till spanskakurs imorn. om jag nu ska gå... får fundera på det tills imorn, men min bfr står ju för kurskostnaden, så why not, egentligen. bara kasst att det är på kvällstid och inte på helger... tror iallafall att jag skippar målarkursen...

jaja, puss och kram


Andra bloggar om: , , , , , , , , , , ,


Kommentarer
Anna

Man får aldrig missa ett bra scarfkap! Jag har en Canon Eos 400D.

2007-01-22 @ 18:13:05
URL: http://pyttis.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0