svett rimmar på tvätt, om man inte pratar på e

saker gjorda: diskat, druckit kaffe, tvättat, glott på criminal minds
alkoholintag: kaffe
dagens fråga: undra om nån man gets it...?
dagens låt: rhythm is a dancer - snap
dagens känsla: jag känner mig bitsk...
dagens citat: "Carrie: Your girl is lovely, Hubble.
Big: I don't get it.
Carrie: And you never did. "

okej, apoteket är verkligen inte mitt favoritställe. särskilt inte när jag satt och läste i deras tidning att de arbetade på att korta köerna och man kommer in och det är 23 nr i kö och nån kä**ing som håller på och ältar om sitt nr och att hon bara får hämta en ask åt gången och att det är löjligt. sån ska jag fan bli.  hämnden är ljuv liksom. jag ska gnälla högt inne på apoteket med sprucken röst, så att aaaalla hör.

och sen är det ju betryggande när de tar upp bipacksedeln och börjar läsa när man ställer en fråga ifall dukoral går att kombinera med den medicin man hämtat ut. är det så man blir apotekare, så kan jag oxå bli det. jag k_a_n läsa... sen när de försöker ge mig en annan medicin istället för den jag ska hämta, bara för att den är billigare. alltså jag vet inte vem jag ska lita på, för min läkare sa att den jag har är en ny variant av den apotekaren föreslog, där de då plockat bort den dåliga molekylen, eller nåt, i den gamla så att den fungerar si istället för så. och de har inte föreslagit byte förut, bara den här gången, den här som måste läsa bipacksedeln...

så har jag tvättat min ryggsäck. hoppas den torkar någon gång. och inte är full av tvättmedel och börjar löddra när det regnar... för jag sköljde av den lite slarvigt kanske, men orka. en stooor ryggsäck i badkaret liksom. ska snart hänga tvätten som ligger i tvättmaskinen oxå. för nu har jag dundermycket tvätt att tvätta, eftersom jag varit borta och har kläder så att det räcker och blir över och inte nödvändigtvis måste tvätta mer än en gång om året eller nåt...

tur att jag fick dricka gott kaffe från mitt favvocafé iallafall :) sånt gör mig glad. dem gör mig glad.

kan väl säga att det inte var så svårt att få ihop ett paket gratis godis från just gratis godis ...
bara man är villig att fylla skräppostmappen med mail så, för det är väl mest det det går ut på. att signa upp för nyhetsbrev och delta i tävlingar och dylikt...

hittade även den här länken: test and vote där man kan få prova  varor och sen behålla dem. just nu skulle jag väldigt gärna vilja ha någon skräpig mp3-spelare för att ta med till thailand... förut fick man ju alltid det på köpet om man började prenumerera på nån tidning, men nu hittar jag ingenstans där man kan få fatt i nån och jag vet inte om jag ska slänga ut 200 på en 512mb bara för den här resan eller hur jag ska göra... för hur viktigt är det att ha musik med sig egentligen?!

ska äta lussebullar idag minsann. har ju fyllt frysen och nu har jag tagit fram ett gäng för tining... gott.

männen, kärleken? jo, det var en bra fråga det...

nä, puss och kram på er.



Kommentarer
Anna

Mmm visst är de lovely? Visst är det ebay - älskade ebay =)

2007-01-09 @ 17:12:14
URL: http://pyttis.blogg.se
Anna

Det var därför jag länge dissade solbrillor..hade ju "vanliga" glasögon för att kunna se alls...som jag ju inte gärna bar och linser var det inte tal om på många år för jag var ju så allergisk...och linser är fortfarande ett gisses - flatögd som jag är..
Tag med endagslinser under resan - bekvämt o bara att kasta o byta som man vill.

2007-01-09 @ 21:46:07
URL: http://pyttis.blogg.se
leopardia

endagars. ingen dum idé. ska kolla om jag hinner få fatt i några...

2007-01-11 @ 01:01:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0