skor och skor och åter skor


saker gjorda: promenerat, glott på morden i midsomer och annat på tv:n
alkoholintag: min juice
dagens fråga: nog är det väl så att den med flest skor när man dör, den vinner?
dagens låt: nobody knows it but me... balladtjosan
dagens känsla: aj aj aj
dagens citat: "Charlotte: Miranda has a son!
Samantha: Just what the world needs: another man."


jag vet inte om det är sorgligt eller bra, men jag har tydligen aldrig googlat på sex, på den här datorn iallafall. det senaste året. för minnestjosan som kommer upp när man skriver se är endast annat. det närmsta sex är sex and the city...

men skor har jag googlat på och för nån dag sen så hittade jag skobutiken.se... där jag hittade flera pärlor. både skor och en jätteläcker väska. dock skulle jag glömma den vart jag än gick, så...

32472-97

men fina var de allihop...

annars tog jag stavarna ut på en promenad och innan man har provat att gå med stavar så fattar man nog inte hur jobbigt det egentligen kan vara, om man tar i ordentligt. nåja, svettig och härlig så gick jag och köpte apelsiner, men när jag kom hem så ändrade jag mig och juicen fick bestå av 1 morot, 1 kiwi, 2 clementiner, 1 citron och en bit gurka... men den var god ändå. dock smakade gurkan mest...

nu ska jag springa och glo på poirot och äta sojafärssås med mungbönor, lök, champinjoner och fulkornspasta...

ha det fint!

puss och kram



Kommentarer
Nina

Mer skor. Här hittade jag de snyggaste sandaletter som finns...ihh. Måste köpa när jag får råd.
http://www.clazzyfashion.se/index.php?cPath=73_74

2007-05-08 @ 23:03:48
URL: http://www.clazzyfashion.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0