p-p-packning

saker gjorda: packat, sovit och glidit runt...
alkoholintag: juice...
dagens fråga: men hur ska nu fia få plats i ryggsäcken?
dagens låt: livet är en fest - nationalteatern
dagens känsla: stressad
dagens citat: " Charlotte: I don't think she's a lesbian. I think she just ran out of men. "


nu är min ryggsäck så där full att jag inte vet hur jag ska få plats med necessären... den innehåller 1 top med ärmar, 4 linnen, en kjol, 1 par shorts, 1 klänning, 1 sarong, 1 badlakan, 1 par strumpor, 8 par trosor, 1 sovlakan, 1 läslampa, 1 batteriladdare, 1 kortläsare, 1 adapter, 1 kortlek, 1 låsrem, 2pkt riskakor sour cream union, 1 långärmad lång tröja, 1 pkt våtservetter, 1 bh, 1 bikini... vad jag kan komma på.... och ner i den ska även solkrämer, duschkräm, shampoo, ansiktskräm, parfym, deo, myggolja, salubrin, samarin,  asprin, plåster, rakhyvel, diarrémongo, ansiktsservetter, mobilladdare, tandkräm, en liten ryggsäck, örngott, nagelfil... så har jag skrivit "en bild på A.T.". undra vad det betyder?! och ett par leggings ska jag lägga ner oxå ja... och halstabletter. och medicin. och ögonbindel. och keps. och solglasögon, men jag tar bara ett par, för jag tänker nog köpa där...

i handbagaget får jag ta kameror, böcker, tidningar, spel och musik...

nåt jag glömt?

blev väckt av telefonen i morse runt 6snåret... minns inte riktigt vad som sas, annat än att jag borde gå upp då... och att han skulle ringa igen om en halvtimme och se så att jag hade gått upp... och det gjorde han, men då sket jag i att svara... men imorn måste jag ju upp senast 7, så...

när jag kommer hem sen, så ska jag beställa den här;
32472-123
skulle vilja ha skorna oxå, men jag vet inte, det känns lite så där svårt att beställa skor på nätet ändå...

har helt glömt bort att äta, så det är väl bäst att jag gör det nu då...

puss och kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0