om det inte var det här så skulle det vara något annat

saker gjorda: haft ett litet eldorado med dvdspelaren
alkoholintag: juice
dagens fråga: vilken film fick årets guldbagge och vilken film fick biopublikens pris?
dagens låt: mein hertz brennt - rammstein
dagens känsla: _stressad_
dagens citat: "Carrie: It's over for me. Here lies Carrie. She had two loves and lots 'o' shoes. "


min dvdspelare pajade i natt. tydligen är jag beroende, för jag fick lite panik och undrade hur jag skulle överleva kommande dagar, haha... värre blev det när jag inte hittade kvittot och jag tänkte att jag får köpa en ny och fortsätta leta nån annan gång... pratade med dem på teknikmagasinet och bara jag visste datum och hade handlat med kort så skulle det fixa sig... hittade ju exakt datum här i bloggen, skulle leta på nåt kontoutdrag och då trillade kvittot fram. vilket var tur, eftersom jag hade betalat kontant... men ändå, vänta på att få den lagad... gaaah... men turen vände och jag fick en ny spelare på direkten :))))))

förövrigt tror jag att han på teknikmagasinet vill ligga med mig.
- kom gärna in nån dag om du har vägarna förbi och berätta om det är nån skillnad, eller du kanske inte bor här?
but why?? jag bara; "ja, är den hel och fungerar så är det ju en skillnad..."

haha, så nu kan man inte bara vara trevlig och intresserad av dvdspelare utan att jag tror att man vill ligga med mig :)

och som nylekande fotograf så är det ju närbilder som ligger närmast att fota. andra människor är ruggigt svårt...

           

ligger ju som pop uppar då, som vanligt...

och så har jag insett att om jag rensar skräpkod så får jag tillbaks markören... alltid lär man sig nåt nytt...

jag är lite stressad, för det är på torsdag de ska in här och häcka i lägenheten och den här dagen gick ju bort till att leta kvitto och ränna fram och tillbaks till t-magasinet... dålig ursäkt, haha... men imorn får jag ligga i... men det kanske kan vara skönt...

blev väckt av telefonen kl 8 imorse, men det var ett trevligt uppvaknande :) var ju lika bra att komma upp. försöka få ordning på dygnet för att om en vecka sabba det igen :)

började dagen med lättyoghurt med melonsmak, en skivad banan och en smulad knäcke i...
sen felix micropasta - skinka och bladspenat
juice
varm choklad och 3 lussebullar - nu mätt

männen, kärleken: "Jag har lärt mig att man inte kan tvinga någon att älska en. Allt man kan göra är att förfölja dem och hoppas att de drabbas av panik och ger efter.”

nä, nu ska jag umgås med min dvdspelare. puss och kram...




Kommentarer
Johanna

Fina blommor =) Gillar du blommor? Ha en bra dag! kramar

2007-01-23 @ 10:49:13
URL: http://www.johannae.webblogg.se
Karin

stress är aldrig bra.. tare lugnt tjejen:) ha en fin onsdag imorn! gonatt

2007-01-23 @ 23:18:41
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Liv

Den lila rosen var fiiin!

2007-01-25 @ 22:07:08
URL: http://leifiii.blogg.se
leopardia

liv: tackar, länge leve fotoredigeringsprogram :)

2007-01-27 @ 01:02:46
URL: http://leopardia.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0