och själv bär jag mysdress

saker gjorda: promenerat, sett film, tvättat
alkoholintag: min dagliga juice
dagens fråga: det är väl tur att jag inte har koll på hur man handlar på e-bay?
dagens låt: not gonna get us - t.a.t.u
dagens känsla: jodå, så att... är lite irriterad dock...
dagens citat: "Psychiatrist: One client rather whimsically dubbed his anus "the chocolate starfish."
Trey: Are you quite sure you went to Yale? "



riktigt duktigt tog jag mina stavar och gick ut på promenad. först gjorde jag en juice på morot, äpple, apelsin som jag slängde i lite linfrön i. för det där slemmet som linfrön avger när de får ligga i vätska ett tag är så bra för tarmarna. säger min guru gillian mckeith... annars brukar jag ha linfrön i havregrynsgröten, för det gör den ännu godare... en tsk eller så... sen drog jag ut i regn och blåst. gick inte så länge, kanske 3 km... men svettig blev jag... och trött i armarna.

sen satte jag mig med min juice och tittade på djävulen bär prada. kanske iiiinte världens bästa film, men om handlingen svek så fanns det ju fina skor, kläder och väskor att titta på. dock tycker jag nog att den var lite trist i färgerna... men man blev ju iallafall sugen på streepe's solglasögon. mycket, mycket snygga.

och påtal om skor så är det nog tur att jag har noll koll på hur man handlar från ebay. vet att det kanske är puckat och att jag nog borde ta en snabblektion av nån van människa nån gång, men annars hade jag helt klart köpt skorna som anna visade i sin blogg här förut. de rosa pinupskorna.

under tiden slängde jag in en maskin tvätt.. och sen ytterligare en.. sen tog jag ett bad till evanescence senaste platta. ingen favoritgrupp, men man kan ju inte klaga på hennes röst iallafall. lade en hårinpackning från loréal och försökte slappna av ett tag...

sen tog jag mig upp ur badet, hängde tvätt och satte mig och tittade på the butterfly effect 2... somnade dock efter halva filmen och vaknade vid halv tolv. inte så rrrroligt, med tanke på att det var då jag ville gå och lägga mig... kan iallafall inte direkt rekommendera den efter den halvan... men men, det är rätt kul att titta på film för omväxlingsskull...

tydligen drömde jag om morden i midsomer. slog det mig nu... så kan det gå...

männen, kärleken? man ska nog inte oroa sig över andra när det ändå inte uppskattas. varför det nu skulle uppskattas...

imorn ska jag nog antingen åka och shoppa, gå till ica maxi eller städa. späääännande. och så måste jag hitta på nån mat att göra... kanske ska lägga lite bönor i blöt över natten...

vi hinner nog faktiskt ta en lunch med Je i thailand, innan hon drar därifrån. vi kommer fram vid tiosnåret och hon åker vid fem... dumt att vi inte tajmade varandra lite bättre...

puss och kram

Andra bloggar om: , , , ,


Kommentarer
melissa

mysig dag!

2007-01-15 @ 01:42:50
URL: http://meli.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0