och jag antar utmaningen

saker gjorda: ska snart sätta igång med tvätten...
alkoholintag: kaffe, tydligen nåt jag behövde idag. på riktigt.
dagens fråga: varför garvar man så åt kontaktannonser?
dagens låt: respect - a franklin
dagens känsla: uppenbarligen trött...
dagens citat: "Samantha: My friends don't believe you.
Richard: Am I dating your friends?
Samantha: With your track record I wouldn't put it past you. "


okej, först ska jag väl anta utmaningen från johannae för här är 3 favvohalsband:

32472-88

1. nån italiensk hantverkare, som sålde det i polen.
2. från glitter
3. ett jag gjorde på skämt nån gång nån nyår när jag gick ut på krogen klädd i en morgonrock från 70talet, får väl visa bild på den nån gång...


sen tar vi väl annas utmaning oxå... fast nu tog jag bara skorna jag använder mest, inte mina favoriter egentligen... haha, skitiga var de oxå såg jag, men, men...

32472-90

1. nåt par jag fått från nån av mammas vänninor. ser ut som det står mayfran i dem.
2. ett par sportskor från prästtorpet jag köpte för 50 spänn. blend står det i dem.
3. donna girl
4. tror att jag köpte dem på skopunkten. gyllene gripen.

när jag var i linde såg jag ett avsnitt av "brottsplats usa" på tv4fakta. lustigt nog, eller ja, lustigt och lustigt, men hur som så har de använt det fallet i ett avsnitt av csi...

männen, kärleken? nä, det är inte lätt att ringa och väcka mig när telefonen ligger av...

shit, jag kommer ingenstans här hemma. allt är kaos och ingenting blir gjort. måste banne mig styra upp det och ta mig i kragen. kanske skulle vara bättre om jag orkade laga mat istället för att gå och trycka i mig grönsaker och frukt. nåja, till frulle åt jag leverpastej på mackorna. jag gillar egentligen inte kött, men jag brukar leverpasteja ändå och känna mig nyttig...
sen tar jag mina tillskott. två omega 3, två algtabletter och 1 mariatistel. ska försöka komma ihåg att öka de där omega3tabletterna oxå. till flera. men minnet är för kort ibland...

börjar bli stressad nu på riktigt, eftersom jag fortfarande inte har nån aning om vad jag ska ha med mig eller vart saker och ting är. och mitt förråd är knökfullt med grejer vi ska köra till hemlösa och till barnens hopp, så där kommer jag knappt in.

jaja, tvätt var det... puss på er.



Andra bloggar om: , , , , , , ,


Kommentarer
Anna

Nu har jag lagt upp bilder på mina skor =)
Dina är snygga så det så!
pöss

2007-01-11 @ 17:57:00
URL: http://pyttis.blogg.se
Anna

Du får tjata om mitt hår hur mycket du vill darling - du bryr dig ju om mig =) Haha modellik?..tja snarare modell:Lik ;)

men jag tror inte jag skulle tjäna så mycket i kostnad om man räknar in resa tur o retur till polen elelr ens i sthlm? Har ju inte mycket pengar alls..men det skulle vara kul att cosmopolita med dig nån dag..*sucka*
Har dock bokat tid nu efter en rundvandring bland stans frisörer..inlgg om det och en ny klänning kommer senare.
kram!

2007-01-12 @ 16:07:55
URL: http://pyttis.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0