japp, så tog man ryggsäcken och gick

saker gjorda: promenerat, handlat - oups...
alkoholintag: min juice
dagens fråga: männen, kärleken?
dagens låt: unbelievable - emf
dagens känsla: aj aj aj
dagens citat: "Random woman: Monogamy is fabulous. It gives you a deep and profound connection with another human being, and you don't have to shave your legs as much."



gick till ica maxi. vet inte, det kan väl vara några km härifrån... tog med mig ryggsäck för säkerhetsskull. 500 kronor fattigare och ett par tröjor rikare gick jag ut därifrån. blev inget mathandla... men jag menar när ett linne kostar 25 så måste man ju faktiskt köpa det, oavsett i vilken affär det hänger...
sen köpte jag lite dekorationsband, som jag tänkte att det kanske gick att göra halsband av...
och rosa förvaringsaskar, pennor, en cosmo samt shampoo, balsam och deo, för att ha med på resan...

voj voj, ge mig massage nu. har så megaont vid vänster skulderblad att det är löjligt. ska nog minst av allt sitta här, framför datorn, men, men...

sen gjorde jag juice på morot, äpple, päron, apelsin och linfrön.. som jag sitter och sörplar på nu. för däremllan lagade jag mat och diskade. och nu ska jag snart gå och glo på nån tv-serie, som heter smith.
såg filmen Candy igår. som jag av nån anledning trodde var nån romantisk komedie, men visade sig vara ett drogdrama. tack gode gud för att man inte är knarkare. gosh, jag skulle inte alls ha karaktär att låta bli att fixa mig en sil...
började oxå glo på pirates of the caribbean 2, men la ner det.. hehe, det blev för mycket med alla pirater som arrrrrrr:ade... och den kändes mer som en parodi på ettan... jaja... får väl titta klart nån annan gång, för vem säger nej till en långhårig johnny depp?

dagens outfit var min mysdress i sammet. vinröd sådan. för jag räknar inte med att jag ska springa på nån prins när jag är på ica maxi...

okej, jag ses väl som smal, även fast jag inte tycker det själv, men egentligen denna hets. är det så fint att vara smal?

32472-96

det är ju egentligen rätt sorgligt att de gör kläderna för visningar två storlekar för små, bara för att sälja en ilussion av vad som räknas som vackert... men, jag säger ingenting, jag älskar fashion. och allra mest dyr sådan...
som konst... kläder och skor och accessoarer är som konst...

påtal om ingenting så har jag sötningsmedel till min frukostyoughurt. jag undrar ifall det egentligen inte är värre än vanligt socker, men, men... det vita giftet liksom... har hittat världens bästa sida som listar alla Enummer... och vad det är... sen vet jag inte vad eller vem som ligger bakom, så man kanske ska ta saker som står med en nypa salt, men, men... här är den - e-nummer...


och påtal om hetsen, så ska jag nu kila och titta på du är vad du äter.

puss och kram



Kommentarer
Panki

Jag fick en ljuvlig lomi lomi massage idag, det va så underbart! Jag som normalt inte gillar ryggmassage tyckte den va jätteskön på ryggen. Dom masserar lixom med armbågarna. Löste upp massa muskelknutar, skönt som fan.
Man e som en ny människa. Kom å prova. Puss.

2007-01-16 @ 21:40:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0