jag tar gärna emot nobelpriset för ineffektivitet

saker gjorda: ja, den här dagen har väl inte varit mer spännande än gårdagen...
alkoholintag: sitter och dricker min juice
dagens fråga: gaaaah?
dagens låt: everybody hurts - rem
dagens känsla: uppenbarligen trött...
dagens citat: "Harry: I'm just here to drop off the photo proofs and the seating chart. We're going to have a quick bite to eat and then I'm going to take the place cards to the calligrapher.
Howie: And after that, if there's time, we're going to go around the corner and try to find our balls."


har hunnit med en promenad idag iallafall. dock lite kort kanske, men pulsen höjdes och jag svettades. ja, men jag gick ju fort, doh. sen tog jag mig ett glas av fruktjuicen jag gjort i min nya kärlek - min råsaftcentrifug.

32472-92

jodå, nån gång ska jag lära mig photoshop, haha och inte sitta och traggla med programmet som följde med kameran... hur som är det 2 morötter, 1 kiwi, 1 apelsin, 1 äpple och ett päron i, så jag räknar den som väääldigt nyttig.

och så var det johannas utmaning... jag är väl inte så där direkt scarfvänlig att jag använder massa scarfs, har typ en svart, en vit och en vindröd/svart... men halsdukar har jag ett par iallafall...

32472-93

1. min fiiina julklapp som jag fick av pannkakan
2. en ljusrosa från lindex som luddar av sig som 17, men den är gosig ändå
3. fick väl ta den jag har hållt på och stickat på i hundra år ungefär, jaja, men 5 säkert iallafall.

och så kör jag väl fredagsfyran, eftersom jag har så himla svårt att hålla koll på veckodagar... fast jag tar och drar en gammal ur högen, för jag vill inte gå in på vad jag jobbar med. det är hemligt. så det så.

Tema bildning:

1. Ser du dig själv som allmänbildad?
mindre nu än förut...

2. Vilket skulle vara ditt bästa ämne i Jeopardy?
ojdå, film kanske...

3. Vilket skulle vara ditt sämsta ämne i Jeopardy?
hmm, årtal är inte min starka sida, så svensk politik innan 80talet kanske...

4. Vad heter huvudstaden i Pakistan?
islamabad. och det kunde jag utan att googla. för jag är iallafall 98% säker på det svaret...

-

annars har jag mest pratat i telefon med Th idag. två långa samtal faktiskt. det var ett tag sen vi yrade, så...

männen, kärleken? det är faktiskt inget nytt på den fronten. tror det är därför jag är så oinspirerad i mitt skrivande... ja, sen det där att jag är sjukt trött hela tiden. och kaffe gör mig inte pigg, promenader gör mig inte pigg, sömn gör mig inte pigg, sysselsättning gör mig inte pigg. ytterst irriterande. ginseng fungerar inte heller. och inte nyttig mat heller, verkar det som... cig fungerar, men att röka är ju dåligt, så...

men nu ska jag nog sätta igång och mysa lite här i min stökiga lya. jag kan ju iallafall sitta och mysglo på allt som jag borde göra liksom...

puss och kram!


Andra bloggar om: , , , ,


Kommentarer
Panki

Snygg halsis du håller på å sticka!

2007-01-13 @ 19:30:22
Anna

http://cgi.ebay.co.uk/Sexy-Pink-Black-40s-Pin-Up-Spectator-Pumps-Shoes-NIB-4_W0QQitemZ7765869033QQihZ018QQcategoryZ53567QQrdZ1QQssPageNameZWD1VQQcmdZViewItem

mmm de är riktigt underbara =)
Haha ja precis - jackie o's chanel!

2007-01-13 @ 22:02:16
URL: http://pyttis.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0