gaaaah

saker gjorda: gaaaaaaaah
alkoholintag: gaaaaah
dagens fråga: gaaaah?
dagens låt: jag själv som sitter och gaaaah
dagens känsla: uppenbarligen trött...
dagens citat: "Courtney (Showing Carrie her book cover): Let me talk you through it. Blurred background, aah, fast-paced city. And you, naked with nothing but your ideas.
Carrie: I get it. But, see, no matter how fast paced the city, I always manage to get my clothes on before I leave the apartment."



skulle hälsat på pannkakan på hennes jobb idag, men jag kom inte iväg. hatar när det blir så här bara för att jag ska göra nånting. och jag försökte verkligen tvinga mig. duschade, drack kaffe, men icke. medvetslös. H ringde och väckte mig, vet inte när, men inte allt för tidigt, men jag minns inget av samtalet. jag var  väck kan man säga... sen ringde klockan och jag låg med mobilen i handen i en timme helt lam. det går liksom inte att förklara. för det är som inte vanlig trötthet. inte ens megatrötthet utan det bara är nåt dåligt. som sen går över efter ett tag när jag bestämt mig att okej, jag är hemma. fast då går jag runt med dåligt samvete resten av dagen istället. jaja.

tänkte att jag slänger ut lite av kläderna jag köpte på mellandagsrean.

32472-91
jag satsar på att köpa nya toppar, eller t-tröjor som man kan ha till vardags lite så där, eftersom jag har tänkt rensa bland dem jag redan har... dock inget direkt så där älskaplagg, annat än den svarta kjolen, som jag tyckte var skitsnygg... men så har jag oxå tänkt lite på thailand, så jag tänkte nog åka i den grå klänningen och ha strumpbyxor som man bara kan ta av sig när man kommer fram... för jag tänker lite som så att jag inte vill ha mina älsklingskläder med mig utan mer sånt jag bara struntar i... jaja.

männen, kärleken? bingo rimér är faktiskt ingen favorit...

alltså, jag kan inte hjälpa att jag tycker det är lite fånigt - stureplan - att bara för att nån har bestämt att nu är det trendigt att ha väskan hängandes på underarmen, så har folk det...
jag älskar väskor, men tyvärr kan jag bara använda axelremsväskor, för annars skulle jag lämna dem överallt och det är jobbigt... har glömt massa grejer på tunnelbanan tex...
men det där på underarmen, i armvecket, jag vet inte... det känns som bara jobbigt, men det kanske är bra träning om man spelar tennis...

använde min victoria secret kroppsscrub när jag duschade idag. den är helt underbar och nu är jag alldeles len över hela kroppen och luktar jordgubb. dock undrar jag hur långt håret på mina smalben egentligen kan bli?! jag tror att de är strax över 2 cm nu. hehe, jag vet att folk tycker att det är ofräscht, men jag är slö, låt mig vara. sen, nu har jag ju blivit nyfiken på om de växer mer eller inte... men ja, jag ska rycka bort dem tills jag åker iallafall... annars lär jag väl inte få nån sol nedanför knäna...

jag fryser om fötterna, så antingen ska jag sätta mig i soffan och läsa tidningar eller så ska jag glo på csi new york.

puss och kram

tydligen fick inte hela bilden plats, men jag orkar inte ladda upp den igen... jaja..



Kommentarer
Askungen

Tassar in...

2007-01-12 @ 21:24:06
URL: http://www.askungen.blogg.se
Anna

I am with ya sister!

gee va möe fina grejer!

2007-01-12 @ 21:32:14
URL: http://pyttis.blogg.se
Qaroline

Blodsbröder hör inte till varken Sökarna 1 eller Sökarna återkomsten.

I Blodsbröder heter Huvudpersonen "Jon", spelad utav Liam Norberg, "Jocke" I Sökarna filmerna.

2007-01-12 @ 22:34:03
URL: http://Qarolinew.blogg.se
Anna

Ja glamourflage är helt klart något att sukta grovt efter...please God send me some money so that I can buy pink and glamoury things..

2007-01-12 @ 23:35:46
URL: http://pyttis.blogg.se
Johannas

Gå med i min utmaning & låt dina läsare ta del av dina tre favorit halsdukar/scarfar =). Kolla gärna in mina! Hoppas du går med i utmaningen & Lycka till!
Ha en bra lördag eftermiddag Kram Johanna

2007-01-13 @ 17:04:56
URL: http://www.johannae.webblogg.se
Anna

Ja det är helt ok raring, det är jag med...o så är jag kär i stefan också. Hihi

2007-01-13 @ 18:17:23
URL: http://pyttis.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0