en katt runt kall frukost

saker gjorda: äh, men gosh
alkoholintag: vatten, avstod från kaffet...
dagens fråga: nog måste det väl vara rätt jobbigt att vara linda rosing ändå?
dagens låt: avundsjuk - nanne grönwall
dagens känsla: jodå, så att... är lite irriterad dock...
dagens citat: "Samantha: Well, let's just say it: you won.
Carrie: Was there a contest?
Samantha: Oh please! There's always a contest with an ex. It's called "who will die miserable."



jösses, liksom. vaknade kvart i två idag. var ju inte meningen jag som skulle ha en sån effektiv dag. nå, vid fyra tog jag mig tid att äta frukost. inte för att jag gjorde nå vettigt fram tills dess, men man ska ju inse att man är hungrig oxå...

32472-94

lätt youghurt med melonsmak, en skivad banan och en skiva rågknäcke... tänkte att jag skulle komma igång lite på det, men det blev inte mycket med det. toppen på effektiviteten låg när jag gick och handlade päron. och avocado och keso, för det luktade aromat i min port. något som är dåååligt. natriumglutamat och sånt. men som jag har på mina avocados, mest för att jag äger en burk som jag inte vill slänga...

när jag kom hem igen och stod i hallen, så insåg jag vilket kaos jag lever i.

32472-95

vilket jag iofs alltid tjatar om. men imorn får jag banne mig sätta igång.
det svart/vita som hänger på garderobsdörren är den morgonrocken från 70talet jag nämnde nån gång förut. den har dragkedja fram, från fot till hals. och är ihopsydd lite under bysten.

antagligen därför som jag var megatrött idag, för att jag hade planer. då vet man. men om jag lägger in det här fotot så får jag iallafall lite press på mig...

och nu ska jag nog ta mig en kopp varm choklad... och leta efter den där sidan där det stod om alla tillsatser och deras E-namn. som tex E621...

männen, kärleken? jag blir bara lite irriterad när man säger att man har mycket att göra och inte har tid med en och sen sitter och är online hela tiden... gallring kallas det. men jag låter det inte bekomma mig så som jag skulle ha gjort förut. det är mer, jaha, ja, ja, jag har  väl annat att göra....

puss och kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0