väl hemma igen

saker gjorda: vaknade 03:30. misstänker att det är för att jag är van vid att klockan är halv tio då...
alkoholintag: drack 2 alkoholfria öl igår, mjo
dagens fråga: undra om man ska ta och fota lite då?
dagens låt: monkey - robbie williams. tror jag att den heter iallafall
dagens känsla: men jag är faktiskt trött
dagens citat: " Samantha: Last night I could not stop thinking about a Big Mac. I finally had to get dressed, go out and pick up a guy. "


sitter här och längtar efter lite mer massage...
mja, thailand kanske inte var mitt land riktigt. men det var trevligt ändå. och jag dök! jag är skitstolt, för jag kan inte simma. och så blev jag kär i silvio. jorå. vår dykinstruktör. ska gifta mig med honom. mest så där bara för att han var en skämtare ovanför ytan, men när jag panikade under ytan vid första dyket, så var han helt seriös och pedagogisk. jag vet inte om jag minns alla fiskar så där till hundra procent, jag var mest upptagen av min egen prestation faktiskt. woho, liksom.
ska gå ner till centrum idag och försöka få bilderna framkallade ifrån där under vattnet... om det nu blev några, det visar sig...

köpte 3 klänningar, varav en jag använder som tröja. 3 linnen, 4 t-shirtar, 6 par skor, 8 par solglasögon, några armband, några halsband, en tavla, en magnet, lite presenter, en dricksmugg med kakmonstret på, 3 par shorts, en sarong, en silverring, en bikini, luktsalt och örttabletter, 2 väskor... och i efterhand finns det naturligtvis massor som jag ångrar att jag inte köpte...

männen, kärleken? fick en alla hjärtans dag-hälsning från fido och typ ett hej från kattas faster och så nån på resedagboken... så man kan säga att det är lite stiltje på den fronten, men jag ska ju gifta mig med silvio... haha...

tog mig en aromaterapimassage, 2 oljemassager, 1 ryggmassage och det är alla jag minns :( attans, jag skulle ju ha tagit en 20 st var planen...

ja, nä, nu ska här gluttas lite på nyhetsmorgon...



Kommentarer
Jennie

Det såg ut som du hade det riktigt bra där =) satt och önskade jag var med där när jag såg bilderna =)

kram

2007-02-24 @ 22:41:44
URL: http://www.jennies.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0