la la li

idag har bara varit en dag på stranden. jag lider sjukt mycket av hemlängtan. eller längtan till ett annat land överhuvudtaget. ett land med kultur att delta i. är otroligt trött på att sola, bada och att pruta varje gång man shoppar. och att inte kunna titta på saker utan att bli antastad. nåväl.

blev lite kär i en engelsman igår, fast vi raggade inte på varandra. vi bara pratade i timmar. och jag tror att jag sa från början att jag inte tänkte ligga med honom. men han hade sunda åsikter iallafall. och lärde mig lite cockneydialekt. eller mer vad dialekten går ut på. intressant.

sen var ju Ka full och söp bort sina kläder på hippies, vid en akut attack av badbesatthet. så kan det gå. lyckades fånga upp henne när hon gled förbi och vi fick engelsmannens t-shirt... eller ja, hon hade ju underkläder på sig iallafall...

men nu ligger de där två och sover typ och jag kan ju inte gärna börja parta själv, det vet man ju aldrig vart det slutar liksom... så jag får väl, jag vet inte.... riktigt... sätta mig på verandan och hänga... eller nåt...

eller ja, jag lär väl gå och köpa toapapper nånstans, ansvarsfullt och så där. för jag tror att vår reception är stängd... jag mår riktigt dåligt här i fel världsdel. men, men. bara en och en halv vecka kvar. sjukt deprimerad är jag iallafall. men det är ju dumt att visa sånt utåt.

har börjat flaga på axeln oxå. brände mig så klart. amatörsolare som jag är...

och det är sand överallt och man blir skitig om händerna så fort man tar i nåt. förövrigt tror jag att jag måste börja sälja svenska tandpetare här, för det är sjukt vilka värdelösa tandpetare de har i det här landet....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0