kläder, musik och vitlök

saker gjorda: blev faktiskt väckt av telefonen halv sju. första gången jag sovit så länge...
alkoholintag: ska göra juice, jo
dagens fråga: varför är inga andra vakna lika tidigt som mig, så att jag har nån att ringa liksom?
dagens låt: waiting for the world to change - john mayer
dagens känsla: trött, men snart, imorn kanske jag är på G...
dagens citat: " Miranda: Do any of you have a completely unremarkable friend or maybe a houseplant I could go to dinner with on Saturday night? "


blidde ingen lunch idag. alltså med pannkakan, men snart så ska jag iallafall glida iväg och hämta ut biljetterna till vaya con dios. måste leta på lite fler låtar med john mayer oxå och höra ifall de är lika bra som waiting for the world to change... jäklars liksom.

männen, kärleken? ringde mimo igår och blev lite gladare. kanske. han är bra ibland.

funderar på när jag ska orka ta mig iväg och bråka om min dvd. känner att jag måste vara så snygg som möjligt och inte se ut som den luffare jag gör nu. att det  liksom underlättar chitt chattande lite... ack, denna värld...

men jag håller tummarna för att jag ska kunna se hela medium nu, men chansen känns rätt liten...

nå, har fotat lite grejer jag köpte i thailand... minns inte längre vad saker kostade, men klänningarna kostade väl 50 spänn. fast då prutade jag inte. och en tröja kostade väl typ 20. solglasögon runt 40 spänn och skor runt 20, utom de hela som kostade 60. linnet gick nog på 40-50. shortsen runt 20. och bikinin ja. hehe. eftersom han sov, så fick han 20 spänn för den... lägger dem väl som pup up-bilder så att de inte tar sån stor plats... och solglasögonen i mitten är rosa... och väldigt mycket äkta dior... liksom de gröna shortsen är väldigt mycket äkta billa bong... och alla andra solglasögon är så otroligt äkta d&g, gucci eller prada... oooh ja...


                                      

            

                        

mja, jag köpte väl faktiskt lite mer än så här, men, men... det här är vad som fångats på bild idag... och allt är skrynkligt och använt, haha...

min mamma säger alltid att man ska göra 1 nyttig grej om dagen. undra vad min ska bli. med det menar hon alltså typ, städa eller nåt annat som behövs göras...

äter förresten vitlökskapslar. lite lustigt att de skrivit på asken att de är luktfria. för de stinker så mycket att man sväljer dem så fort man bara kan. och nu kände jag att jag rapade vitlök. mycket otrevligt.

den spännande festen är S och O, som satt i sin garderob och fyllnade till och skickade ut inbjudningar till folk via sms, för att de så gärna ville ha fest nån gång... dock har de helt galna idéer om vad man måste göra på festen. som att hoppa på en balansboll ut i hallen och krascha mot en madrass... så kan man ju oxå göra, haha...

jag vill ha pad thai och billig öl NUUUUU!

puss och kram

Andra bloggar om: , , , ,


Kommentarer
Anonym

Vi fick se oscarsgalan dagen efter på star... inte lika kul.
Vilka fina saker du handlade. Gillar framförallt skorna.
Nu till bokrean :)

2007-02-28 @ 15:27:47
T

åååå, vilken massa fynd. Så kul med olika stilar också...

Och alla solglasögon. Du måste störtlängta till sommaren? Du kommer bli coolaste bruden i Sverige... utan tvekan!!!!

2007-02-28 @ 15:46:22
URL: http://tinnitussans.blogspot.com
leopardia

T: haha, nja, kanske inte riktigt... men tack tack :)
solglasögon är lite min grej. gillar att köpa solglasögon...

2007-02-28 @ 16:00:40
art[e]fact

Hej! Sätter ett litet avtryck här hos dig! Vilken tur att du hittade min blogg annars hade jag inte hittat till dig!! I'll be back!

Ha en trevlig kväll!

2007-02-28 @ 18:05:34
URL: http://artefact.blogg.se
Annika

Hejsan Leopardia! Du har varit inne och skrattat på min blogg :-))))))
Gillar verkligen citatet du har på det här inlägget, Mirandas från SatC...SÅ bra!!!
Snygga kläder du införskaffade dig på din resa också.

2007-02-28 @ 19:26:43
URL: http://kankaglenreston.blogspot.com
Estelle

Fina saker!

2007-02-28 @ 19:30:53
URL: http://estelles.blogg.se
leopardia

tackar sötsnosar där!

2007-02-28 @ 19:49:00
Karin

Snygga kläder!
Räknas träning som nyttig grej? Själv tycker jag att jag var duktig som tog mig ur sängen imorse...

2007-02-28 @ 22:21:13
URL: http://karinsaventyr.blogspot.com/
Panki

Ååå va snygga grejer du shoppat! Gilla good bye kitty... :-)

2007-02-28 @ 22:25:08
Mia

Tusen tack. Ja, Giger är wunderbar. :)
Shit vilka najsa grejer du införskaffat i Thailand. Måste åka dit någon dag (när jag vunnit på lotto). ;)

2007-03-01 @ 08:15:46
URL: http://sathyrica.com
Mia

Tusen tack. Ja, Giger är wunderbar. :)
Shit vilka najsa grejer du införskaffat i Thailand. Måste åka dit någon dag (när jag vunnit på lotto). ;)

2007-03-01 @ 08:16:45
URL: http://sathyrica.com
Mia

Jag skrev två gånger så du inte skulle missa. Nä, seriöst. Jag vet inte vad som hände..

2007-03-01 @ 08:17:32
URL: http://sathyrica.com
leopardia

panki: hehe, tack. försäljaren tjatade om att det var hans egna design, men jag vet inte riktigt...

karin: träning är ju klart en nyttig grej. tack.

mia: haha. tackar.

2007-03-01 @ 09:43:06
rosemarie

SNygga kläder :D

2007-03-13 @ 17:15:29
URL: http://rosemariewedin.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0