en sån dag

saker gjorda: besökt nordiska museet, fikat med T, S, O... diskat...
alkoholintag: kaffö
dagens fråga: ?
dagens låt: this love - maroon 5
dagens känsla: jag har det nog bra...
dagens citat: " Charlotte: I don't think she's a lesbian. I think she just ran out of men. "



okej, jag har hittat några kurser som jag funderar på att söka... vet inte riktigt... behöver ju inte bestämma mig förrän i april liksom... eller kurser, program... tänkte att ska man plugga kan man lika gärna plugga i 3 år, för kör man enstaka kurser så slutar man antagligen till slut iallafall... sen upptäckte jag nåt som jag inte vet ifall det är någon euanpassning eller vad, men nu står det att man läser 30 poäng per termin, istället för normalt 20... jag hoppas att det är så och att de liksom inte bara utökat alla kurser... blir lite jobbigt då kan man säga...

kollade in nordiska museets utställning "storsamlare" eller vad den kan tänkas heta... haha, var en gubbe som samlade på rörpinnar som han funnit på gotlands sandstrand... haha... alltså, pinnar man rört om färg med... skitkul ju... hobby über alles liksom...

är bjuden på fest på lördag, får se om jag håller ihop tills dess... vaknar ju mitt i nätterna och kan inte somna om numera - jetlag, skulle jag tippa...



så där i thailand kunde man ju dricka cosmopolition, hmm, här stavar vi som vi tycker att det låter, och tion är an...
den där kokosnöten kom hem till sverige iallafall
en rosa hello kitty-cykel. jorå, jag vill ha...
och så försökte jag hitta rosa drinkar, men de flesta slutade faktiskt som röda... (pop up-bilder)

funderar lite på vart jag ska åka här näst... är ju lite sugen på berlin, barcelona, new york, island, budapest, paris, rom eller nånstans där det är varmt...

männen, kärleken? jag vet inte riktigt... det är rätt odramatiskt på den fronten än så länge... jag skulle jättegärna vilja vara kär och galen, men jag vet inte, jag är så upptagen med min obotliga trötthet att jag inte vet om jag skulle orka... måste boka tid för att testa lite brister i kroppen... hehe, jag har blivit så dålig på skandaler på senaste tiden...

funderar på att kolla upp om det finns någon trevlig simhall i närheten och faktiskt ta tag i det där med simningen. fick lite teorier av T om varför jag sjunker efter 20 meter... får ta och försöka öva bort det... inte för att jag vet hur, men, men...

nä, men summan av kardemumman är väl att jag hade en väldigt trevlig dag... fast jag blir lite trött på mig själv att jag pratar så mycket...

puss och kram...


Andra bloggar om: , , , , , , , , , , ,




Kommentarer
Anna

jag vill ha massamassa kommnetarer från dig jämt ju babe - gillar ju dig. men nepp, jag får inte in kanalen och det står inget om kbaelvision som jag tror att våran "leverantör" heter....faaan! Vad hände med femman, tv4, Svt o canal +? vavavava?

2007-02-26 @ 01:24:51
URL: http://pyttis.blogg.se
Emilia

Älskar "This love"

2007-02-26 @ 04:45:21
URL: http://lekmark.blogg.se
leopardia

anna: jag åkte bergochdalbana där. först glad över att du påminde mig, sen ledsen över kanalbytet, sen överlycklig när jag råkade ha kanal 9... jag sörjer dock för din skull, bejbi.

emilia: japp, den är mycket bra.

2007-02-26 @ 08:14:16
Johanna

Det är tack vare Bolognaprocessen som poängen är annorlunda. Ett gammalt poäng är värt 1,5 nya.

2007-03-20 @ 11:45:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0