tavling och tävling

jag vet inte om jag är påverkad av att läsa hemlisbloggare hos lotten.se, eller vad det är. b-a-k-e-l-s-e, men det var iallafall just en sån jag fick med mig hem idag. utan att direkt reflektera över det beställdes en tillsammans med kaffet som oxå skulle få följa med hem.

var på moderna museet idag. en timmes guidad visning. den satt där den skulle, även om jag i vanlig ordning gjorde bort mig och svarade fel fel fel. men jag är för gammal för att bry mig.

det har ju varit lite ont om mänsnacket på bloggen. och jag är för gammal för sånt här oxå. fick ett mail på helgon med en länk, varpå jag skickade ett mail att 'du är en bråkstake du', eftersom ja, det är bråkigt att göra sånt när vi inte har nån särskild kontakt. nåt mail här och där de senaste dagarna med skämt om cykelpumpar och ja. inget mer. men annars ingenting på typ evigheter. fick 'jupp' till svar och skrev nåt 'bra, då är allt som det ska vara' och då fick jag till svar;
'jag vill fortfarande bara knulla dig där bak, bara så du vet'
mina öron knycklade ihop sig av prydhet, kan jag säga. och tanken att högre ambitioner än så borde väl människan ha, men, men. och där kan man väl säga att säcken är snörad, cirkeln är sluten - min erfarenhet av män blir inte mer positiv än så här. de är konstiga och rätt ocharmiga med ett maktbegär som yttrar sig åt det märkligaste av alla håll. nåja. men ni ska veta att jag mest bara garvar åt dem, de dära mänslingarna som kväker...

så ska jag lobba för en tävling igen! på sjukdom.blogg.se
jag vet inte vad bästa motivation innebär. är för trött för att förstå, jag har sämst motivation av alla. vill bara sova. ska snart glo på csi miami. vilket iofs inte skulle vara helt fel att kunna föra med sig på långdistansbussar med hjälp av en Apple iPod Nano 4GB. jag orkar inte plugga idag. jag är helt slut. haha, har inte sovit min eftermiddagssömn i soffan vare sig igår eller idag, så jag säger bara jag vill vinna, jag vill, jag vill, jag vill. men tävla på ni oxå.

har inget intressant att berätta känner jag. är för grötig i huvudet. såg lasse åberg på moderna. jaha, och?!

nä, soffa och bakelsetajm. har även hunnit sluka en medelhavskyckling från sandys. woohooo!

puss och kram



Andra bloggar om: , , , , ,



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0