och så kickar den riktiga tentaångesten in


nu är tentan klar, frukosten äten och jag funderar på att trotsa mörkret och ge mig ut och hämta ett paket, istället för att glo på diagnos mord, kan detta verkligen vara sant?? hmm...

för övrigt tror jag inte att jag får godkänt på tentan för jag såg nu att "här förväntas alltså ett självständigt referat som ringar in citatets betydelse. detta moment bör uppta minst hälften av ditt svar". och jag känner att den här sista frågans text var 5sidor och skulle jag skriva ett en sidas-referat utan att citera hela texten och bara yra om citatet, det går inte... så frågan är hur kinkiga de är. jag väver ju liksom in allt i ett enda långt resonemang. nåja, jag fick iallafall äntligen ge en känga till freud och det är jag nöjd med. det går som det går helt enkelt, jag orkar inte pilla mer på det nu.

hmm, ska jag orka bege mig iväg och släpa hem ett 6kg stort paket, det är frågan? ja, inte tungt, utan stort, för jag gissar att det ligger en jäkla mixer i det, eftersom det väger 6kg... men man vet aldrig, jag kanske har lyckats beställa grejer för 6kg. äh, jag slutar yra nu. tack.

Andra bloggar om: , , , ,



Kommentarer
Tinnitussan

Bra att du sparkade till den där Freud. Jag tål inte hans svammel...

2007-12-07 @ 06:06:15
URL: http://tinnitussans.blogspot.com
leopardia

tinnitussan: nä, han har ju fel ju...

2007-12-07 @ 12:48:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0