när det kliar på hälsenan

alltså, det kliar på min hälsena. vet ni hur svårt det är att klia bort kliande på hälsenan? det ligger ungefär 1a på listan över omöjliga uppdrag.

jag läste, förut, ett inlägg hos pyttis om folk hon fått höra att hon är lik. personligen har jag alltid trott att jag har ett udda utseende, men jag får alltid frågan om jag heter majken, helena, marie eller nåt liknande på stan. och folk kan komma fram med ett jublande hej, innan de inser sitt misstag och ursäktar sig och går därifrån... men jag har ju ingen aning om vem de här människorna tror att jag är, däremot tänkte jag lista kändisar, eller iallafall folk jag kan googla fram, som jag har fått höra att jag är lik. eller kanske tom tycker själv. okej, nu är det ju lite svårt för nån att kommentera det hela, förutom dem som faktiskt vet hur jag ser ur...
men here we go: (varje gång jag säger det där så vill jag fortsätta med go go go ner på stan och klubba sälar...)

staffan olsson
per gessle
katti hoflin
tom petty
ulla skoog
basisten i space age baby jane (den blonde till höger)
heather locklear
sheryl crow

jag kan nog komma på fler, men jaja... lussebullefrukost får det nog bli idag.

puss och kram


Andra bloggar om: , ,



Kommentarer
sandra

Oj, de va ganska så många. Kan ite komma på en enda som jag är lik faktiskt.. Har iaf inte tänkt på de så mycket heller men ändå..

2007-12-08 @ 12:58:43
URL: http://mammaslillaflicka.webblogg.se
panki

Hahahahahaha du e fan lik dom på bilderna!!! Hahaha. Vet en till du e lik, Winnerbäck!http://www.enaktivrost.se/wp-content/themes/default/images/lars.gif

2007-12-08 @ 13:09:29
URL: http://pancake.webblogg.se/
leopardia

panki: haha, han ser ju ut som en gangster på den bilden... men jag kan ju inte argumentera emot att jag är lik tom petty iallafall...

2007-12-08 @ 13:14:05
Sica

Jodå, jag har fått mail av dig :) Slänger iväg ditt pris på posten på måndag !

2007-12-08 @ 17:40:30
URL: http://sicastyle.blogg.se
Fiffi Fiffilito

Och eftersom jag tycker att Heather Locklear och Hasse Aro är så himla lika (skulle kunna vara syskon) så... ;)
Puss!

2007-12-12 @ 11:20:23
leopardia

fido: haha, jag får helt enkelt ta det som att jag inte är lik heather locklear ;)

2007-12-13 @ 12:07:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0