lika allvarlig som liket i kistan tog jag mig an denna utmaning


det här är så barnsligt, men jag är road, så pass road att jag snodde med mig den något modifierade utmaningen från sugbloggen. undra när boken kommer förresten. ja, inte boken med modifierade utmaningar, eller nåt annat. en sån bok finns säkert redan, med tanke på hur nätet svämmar över av utmaningar... denna utmaning behöver inga förklaringar och känn er fria att själva plocka med er den och roa er..

"Jag vill inte veta av någe fusk! Just punkt nummer åtta (8) är skitviktig att den verkligen utförs med könet. Kan man använda kollegans dator får man stilpoäng och kollegan får ett ollat eller muttat tangentbord. Detta är för övrigt skrivet på kollegans dator som gör stor sak av att äta med all lunch med fingrarna "om hon bara visste"."

1. skriv ditt namn med lillfingret:
leopardia

2. skriv ditt namn med armbågen:
..fdlopzs

3. skriv ditt namn med pannan:
op (är tydligen en vad man skulle kunna kalla plattskalle)

4. skriv ditt namn med hälen:
löeeo9å+sarttfrfdkias

5. skriv ditt namn med näsan:
l3q54e98 (men hur kom alla jäkla siffror in där?? får nog skicka näsan på skrivläger)

6. skriv ditt namn med örat:
öpoepaedrfloazr

7. skriv ditt namn med munnen:
leopardia

8. skriv ditt namn med ballen/muttan :
ENORMUS

- va?! stefans balle, vad gör du här??
- stackarn är kastrerad efter gnället på metrobloggarna...
- jaja, flytta på'rej, jag håller på med en utmaning här va....
LEOPARDIA (mm, det är så, flytningarna frös till is efter promenaden nyss)

---

puss och kram på er !

Andra bloggar om: ,

 



Kommentarer
frollen

Hahahahaha

2007-12-16 @ 14:20:57
URL: http://frollen.blogspot.com
Hanna

Glad att vi inte delar tangentbord.

gyu

2007-12-16 @ 17:21:57
URL: http://hannasplats.blogg.se
Stefan

hhahahahahahahahahahahahahahhahhahah

dagens garv

p.s han e inte så kräsen så feel free och gör vad du vill

2007-12-16 @ 17:59:58
URL: http://www.sugbloggen.se
Tinnitussan

Hahahaha. Hur galet som helst ;-)

2007-12-16 @ 19:01:40
URL: http://tinnitussans.blogspot.com
leopardia

med tanke på hur utmaningar har en tendes att sprida sig så kanske ni inte delar tangentbord med mig, men med.... mmmmhmmm... ;)

"p.s han e inte så kräsen så feel free och gör vad du vill"
jag vet inte hur jag ska tolka det här. som att balle-enormus är en kamikazeballe och gärna blir spetsad på istappar, eller om han är världsmästare på att tex dammsuga... eller om jag ska ta det som en förlämpning - kräsen och kräsen... fast då kan jag ju iofs skriva ett inlägg om att jag blivit kränkt, kanske kan ringa aftonbladet och tala ut om det oxå... hmm...

2007-12-16 @ 22:10:14
URL: http://leopardia.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0