lalalali t-t-t-tävling minsann


jag tänkte att jag lite snabbt skulle tipsa om den här tävlingen. jag tyckte det verkade så fint att nån kan få en riktig julstrumpa. i min familj har vi aldrig haft julstrumpor, men eftersom man tittade på den tecknade filmen 'björnungarnas jul' så ville man ju alltid ha det förstås. så det är klart att jag är sugen på den själv, men jag misunnar ingen annan denna fina strumpa. så iväg och tävla med er :)


Andra bloggar om:

nu ska jag dammsuga lite och börja slå in vännernas julklappar. dock tror jag att jag har ett liiitet problem. jag vet inte om jag har någon tejp. nåja, man kanske kan limma ihop det... sen måste jag plugga, och faktiskt tillverka en julklapp. pjuh pjuh. vet inte vilken ände jag ska börja i, kanske den att gå och köpa kaffe... klockan är 1 och jag har inte fått nånting gjort än... darn.

puss och kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0