känslan av dumhet

saker gjorda: varit på seminariet, slocknat i soffan, ätit thaimat
dagens fråga: vad gör ni med vykort som dimper ner i brevlådan?
dagens låt: what's love got to do with it - tina turner
dagens känsla: jag vill bara gå runt och lyssna på 80-talsmusik hela tiden
dagens citat: "Jeff: Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own."

jag skulle ha städat och packat idag, men föredrog att slockna på soffan efter att ha glufsat i mig massa smarrig thaimat. får gå upp tidigt istället...

underbara dag; köpte mitt morgonkaffe på bästa fiket, och där fick jag höra nina rochelle och deras happy, jag hatar att det är så. kan en fredag börja bättre?!

seminarier är ju inte riktigt lika roliga som föreläsningar, men, men... i vanlig ordning malde jag på. upptäckte dock att min lärare kan namnet på vissa elever, varför kan han det? för mitt kan han inte iallafall... och sen får jag som vanligt känna mig jäkligt korkad. gah, vad jag hatar att jag inte är smart och bara kan citera platon utan vidare...

bävar inför uppsatsskrivningen nästa år. blä.

jo, jag har en kartong just nu, där jag lägger alla vykort jag får efter att de suttit i träpanelen och prytt hallen ett tag. vad gör ni med vykort ni får?
jag har album oxå, från det jag var liten. helt enkelt, jag har sparat alla vykort jag någonsin fått. men jag har förstått att det är rätt vanligt att folk slänger vykort efter ett tag, så hur gör ni?

image411

nä, dags för godis, soffa och csi miami

puss och kram

Andra bloggar om: , , ,


Kommentarer
anna

kram på dig baby!

2007-12-21 @ 23:12:55
URL: http://pyttis.blogg.se
Tinnitussan

Jag blir också paff när typ alla verkar veta vem jag är... Personligen har jag bra minne med har så svårt att komma ihåg namn. Jag kan liksom umgås med människor som jag inte vet vad de heter men tycker det är pinsamt att fråga efter ett halvår.

Hmmmm.

Vykort?
Vissa sparar jag och vissa slänger jag. Beror på vem de är ifrån ;-)

2007-12-22 @ 14:37:02
URL: http://tinnitussans.blogspot.com
Annika

Vykort är svårt...Jag säger som Tinnitussan, vissa sparar jag och andra slängs.
Vissa vykort har suttit på min kyl i åratal...hihi!
Nu är dom dammiga och flottiga och solkiga men dom sitter där ändå---
OCh 80-tals musik...JA!!

2007-12-22 @ 15:33:14
URL: http://kankaglenreston.blogspot.com
panki

Jag spar alla i nån låda sen åker dom ner i en

2007-12-22 @ 16:50:28
URL: http://pancake.webblogg.se/
Alexandra

God jul på dig!

2007-12-24 @ 09:48:33
URL: http://triquetra.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0