jag vill bara säga smack

klockan är sju och fortfarande inget vettigt gjort. bla bla. nä, ska hoppa in i duschen och sen se till att tvinga mig till action. hur som Ri gick igenom min journal. det låter så fånigt och patetiskt nu i efterhand, att jag inte pallade att åka tunnelbana och sånna saker... jä'la vekling. och hur chockad jag blev, reagerade fysiskt, på otrevligheter 'folk' sa eller gjorde... nåja.

och nu är det fusk med skinkorna. men jag känner att jaha?! är det inte rätt givet att allt inte är rent och fint nu för tiden... att allt handlar om pengar, jag menar, ica bedriver ju ingen välgörenhet... det känns som att om folk är så naiva att aftonbladet kan chocka med sånna grejer så... jag menar allt är inte så himla farligt. tagga ner lite... jag är emot tillsatser, visst... men...

för övrigt var det nåt tjosan med friggs riskakor och barn. läser inte folk innehållsförteckningarna? e621 finns i så gott som allt, så det är bara att försöka hitta bättre alternativ...

och " Vaktchefens advokat: Nämndemannen hängde ut min klient på nätet ? vill att rättegången ska ogilitigförklaras." kan folk bara sluta tro att vi bor i usa då...

i år har jag förresten sett nk:s julskyltning. man får ju inte vara rädd för kossor som går på lsd så att säga... men söta dalmatiner var det iallafall...

nä, dags för duschen.

puss och kram

Andra bloggar om: , , , ,



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0