hej, jag är en blogg om ingenting


ska snart rusa iväg, om typ 5 sekunder eller så. ska träffa Ri... kommer komma hem efter fyra och fortfarande inte ha fått nåt gjort. kan man inte bara få sova en hel dag då. nähä, det kan man visst inte. måste städa, plugga och slå in de allra sista julklapparna. ska ha nån gruppredovisning imorn... jag gillar inte minimalistisk konst. så nu har jag sagt det.

har slut på lussebullar och det är ju som ingen mening att köpa några nya. fast iofs kanske jag borde fylla frysen, eftersom annars kanske det inte finns några. efter jul och så...

nä, poff iväg.

puss och kram

Andra bloggar om: ,




Kommentarer
leopardia

xfiles: haha, nä, inte mycket! ha det gott själv!

2007-12-20 @ 17:52:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0