en saknad komiker


jag har 3st paket att hämta ut på posten, så egentligen borde jag väl ta och kila iväg och få det gjort... kanske innan jag slevat i mig frukost tillochmed.

sen kan jag säga att jag bara äääälskar programpresentatören på kanal5. han är bara så bäst med sina små privata reflektioner hela tiden.

och att jag saknar lasse lindroth.



jahapp. jag får nog återkomma med nåt vettigare. titta på lasse lindroth nu eller gå miste om julklapparna på julafton.

puss och rkam

Andra bloggar om: , , , ,



Kommentarer
Sica

ja eller hur, det är de. Känns som att du kanske också har klickat hem någonting med tanke på att du har paket att hämta? :p

2007-12-11 @ 18:10:43
URL: http://sicastyle.blogg.se
anna

oooiii! vad glad jag blir att du gillade det =)
*krama*

2007-12-11 @ 20:09:48
URL: http://pyttis.blogg.se
leopardia

sica och anna: jupp, och det kommer att komma upp bildbevis på det underbara linnet inom snar framtid :)

2007-12-11 @ 20:14:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0