en liten snabbis så där ba'

okej, snart ska jag iväg och glöggmysa en sväng, fast jag blir nog bara en pytteliten kort stund där, för dels måste jag plugga och dels gillar jag inte mörkret...

otrolig föreläsning idag. vi var helt impade över hur han kom ihåg allt. alla citat, alla årtal han drog... och i ett enda svep, det bara flödade och pennorna gick varma. hade iofs varit iskallt ifall han bara stått och ljugit oss fulla, men på nåt sätt tror jag inte det... handlar om minimalismen och postmodernismen, helt enkelt. och som vanligt tycker jag att gubbarna är så ansträngda och överdrivna, men, men... man kanske måste för att revoltera... nåja.

tjippen på er och ha det så gott!

vet inte hur jag ska få med mig alla julklappar. jäklas vad de vägde, men, men...

Andra bloggar om: , ,



Kommentarer
Tinnitussan

Älskar föreläsare som har passionen att vilja någ ut med sinkunskap. Älskar det!!!!

2007-12-18 @ 23:41:46
URL: http://tinnitussans.blogspot.com
Tinnitussan

Älskar föreläsare som har passionen att vilja någ ut med sinkunskap. Älskar det!!!!

2007-12-18 @ 23:42:24
URL: http://tinnitussans.blogspot.com
leopardia

tinnitussan: visst är det underbart!! och jag har verkligen haft tur med mina föreläsare... just love it!

2007-12-19 @ 23:19:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0