nu har jag lånat lite av pappas foton

så där som av en slump sprang vi rakt på gay pride-paraden;

image281

jag, eller vi, hade varit på street market och bestämde oss för att gå hornsgatan till maria torget och ta tunnelbanan därifrån istället. ett mycket trevligt val. förutom att jag fick se lite gay people och andra, så hittade jag en affär som sålde chokladjox att ha i kaffet. ps. jag älskar dalmatiner.

köpte två halsband på streetmarket. älskar dem och jag ska visa bild på dem lite senare. ska bara orka plocka fram visitkorten och kolla vilka desigerns det var som hade gjort dem...

idag åkte vi först till norra kyrkogården, eller vad den heter. vid hagaparken typ. fluktade lite på gravar oxå så...

image277

sen åkte vi och fikade i hagaparken och jag blev intvingad i fjärilshuset. ähum, det var ju värt 80 spänn. inte. nej. men, men, nu har jag iallafall gjort det.

32472-276

och nu sitter jag mest och har ångest för att jag måste leva.

så, det var summan av kardemumman. idag åker jag till bergslagen igen. och kommer att halka efter igen. och ska halkköra på tisdag och jag vet inte hur jag ska orka. ge mig nåt mot detta tillstånd.

ja, nä, puss och kram på er.



Kommentarer
Monica

Visst, vad sägs om ett garnnystan:)

2007-08-14 @ 17:30:50
URL: http://strumpstickan.blogspot.com
leopardia

monica: yes yes, ge mig ett garnnystan! :) dock är jag inte riktigt så där haj på att sticka, men en virknål kan jag dra..

2007-08-14 @ 18:08:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0