min givna fetisch

jag tror att jag har upptäckt min fetisch. alltså, när det gäller sådana där saker är jag fruktansvärt normal. trodde jag. fram tills nu. min grej är stå upp-komiker. som man kan klä av med blickern. samtidigt som ens humorcentra stimuleras. vilken grej.

jag bjuder på lite thomas järvheden och cp-låten.



tänk att det tog sån lång tid innan jag insåg detta. jag menar charlie häckner drog en kondom genom näsan och det var kört...

image290

nä, nu ska jag kanske ta och soffa lite. puss och kram


Andra bloggar om: , , ,


Kommentarer
ronnie

åh du e också en såndär häckner dregglare...
haha har haft en bild hängande hemma hos min mamma i mitt gamla tonårsrum i hundra år nu och jag blir fortfarande helt svag i knänan när jag kommer hem och ser den

2007-08-30 @ 15:08:36
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se
anna

mmm häckner...my god vad jag hade en crush på honom..typ hela nittiotalet...typ...
hehe sexy as hell!

2007-08-30 @ 16:23:48
URL: http://pyttis.blogg.se
Tinnitussan

hahahahaha. Jag är dålig på det där med standupcomedy men vet en del han refereade till :-)

2007-08-30 @ 17:07:49
URL: http://tinnitussans.blogspot.com
E

Oj oj...du behöver sex.. Eller lite kött att klämma på i alla fall;)

2007-08-30 @ 18:20:26
leopardia

ronnie: han gör en knäsvag, jag håller med, helt och fullt. och de är inte bara dialekten :)
anna: vet inte hur många gånger jag har sett honom live, senast för nåt år sen och han kan ännu få ett rostigt hjärta att klappa.
tinnitussan: den är så skönt icke politiskt korrekt utan att gå över gränsen, dessutom...
E: haha, huvudet på spiken ;) fast tills dess är jag glad att youtube finns :))

2007-08-30 @ 19:12:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0