man kan ju alltid undra varför

det kanske är lite nördigt att sitta och hetsa om att jag är stressad, när jag inte jobbar ens, men ja... just nu har jag råkat köpa ett klädskåp istället för mitt fula vitrinskåp som stod i rummet, så det ska sättas ihop och fyllas och snickras hyllor till och det andra ska packas ihop. och om nån timme ska vi iväg på nån middag, som jag inte har nån lust till.

var på ikea jo.

männen och kärleken? och jag undrar varför killar mailar sånt här till mig. porr! jag fattar det verkligen inte. och jag har aldrig gjort det. vad vill de ha för reaktion??!! jag har nämligen prövat reagera på alla olika sätt jag kan komma på; argt, medskrockigt, samtaslämensbytig, tyst, surt, ledset, glatt, nonchalantskokommenterande osv osv, men ändå slutar det på nåt sätt aldrig. och när jag pratar med folk i min omgivning så verkar det som att det här är sånt som bara händer mig. så jag undrar varför??!! jag är inte intresserad av att se brudar objektifieras. jag gillar inte porr. jag är totalt likgiltig inför den sexuella utstrålning sånt här antagligen ska utstråla. fast av adressnamnet, så undrar jag ifall det är ett gammalt fruntimmer på bilden, men det är ju en annan historia...

nå, den här länken fick jag som svar på mitt misstagsmassutskick av H, min fd sk vän. så jag antar att det inte var i vänskapligt syfte, men jag har fått sånna här länkar av flera killar/män jag varit involverad med på olika sätt och jag har aldrig, aldrig någonsin hoppat jämfota upp och ner utav glädje, så jag undrar varför de så envist fortsätter...

man skulle kunna säga att jag är rätt off och låg idag. jag är inte ens glad, trots att jag fått shoppa på ikea. mest för att jag tänker på morgondagen. funderar på om jag ska ta med mig kameran och fotoa honom och lägga ut nånstans på nätet. fast det känns lite barnsligt kanske... ska nog maila sverker olofsson och be honom kasta det svenska rättssystemet och fängelserna i papperskorgen. mjo.

jag är helt äcklig och oduschad idag och jag går omkring i tröjan jag sov i. det ni. kom väl 2 sidor i röda rummet innan jag slocknade. och kanske att jag borde sätta mig och chansa på att resten av böckerna, på nätet. ska kolla vad jag kan tänkas hitta på adlibris..

har fler okejtidningar ute till försäljning nu. sålde 3st för en hundring. dock innehöll de star wars, men det känns ju lite bättre om de kommer till nån som uppskattar dem än att bara slänga dem.. för det är ju som en epok värd att bevaras på nåt sätt, det där 80talet...

ja, nä, puss och kram. kanske borde passa på att rensa ut nånting när alla grejer står huller om buller. 2 whiskeyglas ryker iallafall... får dricka whiskey ur de där glasen med lilla my på, som jag köpte i gustavsberg..

Andra bloggar om:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0