la la la lund

okidok, me drar tydligen till lund idag. glödhett ute. har svettats min beskärda del. är galet trött då jag var vaken vid en sisådär 5 i morse och iväg till halkkörningen vid 7snåret. jag borde naturligtvis berätta något intressant, men jag ska ta min kudde och sätta mig i bilen och glutta min väg ner till lund. har tyvärr inga virktillbehör med mig, så att det kan bli nån grytlapp. köpte en tröja med sesam på idag. och då menar jag inte sex och samlevnadsavdelningen på huddinge sjukhus, utan sesam, som kakmonstret, bert och ernie och kompani. var lite tvungen kändes det som.

nä, puss och kram och ha det gott!



Kommentarer
Panki

Hur va halkbanan då?

2007-08-08 @ 10:21:31
URL: http://pancake.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0