hum hum, låter det när jag visslar


jag vet inte om jag redan har berättat det här, eller om jag inte har det; om jag verkligen borde göra det... hum hum... men det är så här, att eg borde jag ju inte få körkort och få köra bil, för jag har typ världens kassaste koncentrationsförmåga, en liten biverkning så där. och jag menar har man världens kassaste koncentrationsförmåga så kan uppmärksamheten brista rätt kraftigt.. och fokuset ligga på enbart en sak i taget.

1. jag backade runt ett hörn och var så uppmärksam på att hålla koll på häcken/bäst-att-jag-förklarar-att-jag-menar-buskarna-som-kantar-in-en-trädgård/ att jag inte såg bilen som kom körande bakom mig. alltså jag glodde bakåt, men såg inte bilen. nepps. dock ingen fara eftersom jag körde intill kanten och inte han. men i en sån situation ska man stanna. jupps.

2. aaa faen, jag missade en lastbil som kom från höger i en högertrafikskorsning. tur nog var jag sansad nog att gasa mig ur den situationen.

3. hum, hum, jag höll på att seriöst köra på en gubbe i rullstol, som blev knuffad över vägen. alltså sånt går inte fort. jag var för upptagen med att kolla trafiken på vägen jag skulle ut på att jag nästan, nästan missade gubben och hans förare. tur nog var det inget övergångsställe där, så jag slapp bli halshuggen. tur nog körde jag sakta och tur nog såg jag honom när de var snett framför vänstra blinkersen.

4. - tyckte du det var läskigt att han kom så där snabbt ut från vänster?
jag har fortfarande inte en susning om vad min bilskolelärare pratade om. va? vem? vänster, finns det ett vänster?

--

a-linjeformade kläder döljer förresten inte min mage. den putar envist sin väg framåt. mor min konstaterade att jodå, i 5e månaden tror nog folk att jag är. fasiken, jag är bara otränad och gillar choklad. vadå bukfettma, mjukt och gosigt skulle jag vilja säga. så det så.

--

tydligen är det inte rättegång på måndag, utan en förberedelse inför huvudförhandlingen. snart har den här skiten hållt på i ett år. eller ja, det har det ju redan gjort. så kan det bara ta slut nån gång, så jag slipper det och får njuta av tanken på att det är över, istället. hon, min advokat, tyckte förresten att jag skulle vara med, eftersom jag ger ett 'sånt sympatiskt intryck'. haha. jag var 'ingen slusk' som hon sa. så jag sa att jag antog att jag alltså måste duscha och kamma mig... jag vet inte, jag tyckte nog att jag var rätt kaxig och dryg under rättegångarna. mot hans advokat alltså. nå, ska inte tänka på det, för jag ska tänka på mord istället och gå ner och lägga mig på soffan och glo på csi. jao, csi-mord är det jag ska tänka på.

--

måste verkligen göra något åt min axel-rygg-nacke. det är svårt att kolla dödavinkeln med den här värken. heh.

-

puss och kram och sov sött allihop!


haha, dagens citat är förresten anna skipper, haha... "vitt bröd - snabbare död!", som hon brukar säga. haha, snacka om slagord att kläcka ur sig...



Kommentarer
panki

A-linje förmade kläder gör att alla ser gravida ut! Det är bara supersmala som kan ha det utan att se preggo ut.
Du kommer att äga på vägarna!

2007-08-17 @ 11:09:31
URL: http://pancake.webblogg.se/
E

Men måste ju ha en mjuk mage! Hur mysigt är det att gnosa mot ett 6-pack liksom? Go och glad kexchoklad!!

2007-08-17 @ 11:43:14
anna

haha jag brukar mer se bilden av vit äcklig deg framför mig och se likheten med mina lår..o därmed avstå vitt bröd.
kram!

2007-08-17 @ 14:56:15
URL: http://pyttis.blogg.se
Annika

Jamen visst!
A-linje format och empire-skuret gör att vi alla ser "preggo" ut!
Ändå har jag köpt en del sådant i sommar, hmmmm....
Nu ska vi som om kommentaren funkar nu när jag är tillbaks i US igen...

2007-08-17 @ 15:46:57
URL: http://kankaglenreston.blogspot.com
leopardia

panki: coolt.
E: hehe, jag håller med...
anna: men nu fick du en annan annas ord att tänka istället :))
annika: hejsan hoppsan :) jag försöker desperat hitta det rätta tricket, haha...

2007-08-17 @ 23:35:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0