den här dagen

saker gjorda: gjorda? jag ska snart se på du är vad du äter, det är väl en nyttig grej. trodde jag ja, men det var visst top model 8, som jag inte ska se och där förstördes planen med att vara nyttig idag, haha...  kanske läsa hamsuns svält lite då. suck.
dagens fråga: undra om man kan tänka sig fram till körkort ist för att köra bil?
dagens låt: cp-låten med thomas järvheden. jag tröttnar aldrig.
dagens känsla: jag har haft 2,5 lektioner och allt jag kan tänka på är att få vara ledig...
dagens citat: "Jeff: I mean, where exactly do you take your socks off? My advice is to take them off right after your shoes, and before your trousers. That?s the sock gap. Miss it, and suddenly you?re a naked man in socks. No self-respecting woman will ever let a naked man in socks do the squelchy with her."


hm, jag gick upp och sen var dan helt plötsligt nästan slut. nåväl, jag har iallfall 'äntligen' fått mina böcker från adlibris. inte så spännande kanske, bortsett från att jag även beställt en hjalmar söderbergbok, martin brick osv. och katarina wennstams senaste - smuts. måste beställa mer kurslitteratur snart. ska bara... ska bara... kom iallafall ihåg att betala räkningarna idag, och bredbandsbolaget fuskar, vadå förfallodaturm den 29e. dumma.

jag har fått en ny favorit. ett sandwichhak. och det är inte sandys, men typ. subway, eller vad det kan tänkas heta... så nu kan jag leva på mackor kassa kalorier. för de har ett vitt bröd, som är så gott. parmesan och oregano. yummie. testade deras chicken teriyaki igår och yummie!

jag har iallafall skrivit ut det där referatet, som jag misstänker får henne att se rätt undrande ut, men det är som det är med det. egentligen borde jag satsa på att redan nu läsa och skriva referat på det jag missar, men det tar lite emot, när jag kan leka med min dvd-spelare istället. just nu vet jag iofs inte vad jag ska glo på. supernatural givetvis, fast jag ser att jag saknar några avsnitt. får lösa det...

jag är helt tom i skallen. men puss och kram på er!



Kommentarer
Hanna

Duktig studentska. Hoppas du unnar dig lite ledigt ändå. Det är du värd efter att ha utsttt 2,5 lektion.

2007-08-30 @ 21:22:57
URL: http://hannasplats.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0