vatten gör saker rena

saker gjorda: diskat, tvättat och faktiskt tvättat kläder för hand.
alkoholintag: vatten
dagens fråga: och hur finner man motivation till och träna liksom?
dagens låt: mr sandman, bring me a dream, make him the cutest boy i ever seen...
dagens känsla: hyperstressad
dagens citat: "nej, hasse, det skulle jag inte vilja påstå"



hehe, leif gw persson is back liksom. man skulle ju aldrig tro att de är polare när man ser dem på tv. hasse lär ju liksom vara världens mest tålmodiga människa. som orkar bli bufflad över i tv. jaja, kul är det.

männen, kärleken? så var det sabbat igen.

jag brukar liksom inte bry mig om tvätten så där utan jag brukar slänga in allt i tvättmaskinen. om det är lite ömtåligt slänger jag ner det i en tvättpåse. men jaja, nu tog jag en blus och tvättade för hand. stod förvisso kemtvätt på den, men, men. orka... men jag råkade sabba en kjol lite i samma material. alltså, inte så där överdrivet, men eftersom den släppte färg och låg i tvättmaskinen blev det som streck efter väcken. jaja.

nu låter det som jag går klädd som om jag jobbar på kontor. mm, nä, det var en gothkjol och gothblus, om jag skulle försöka beskriva dem på nåt sätt...

och så har jag ett par så gott som oanvända stövlar. skitsnygga faktiskt. som jag aldrig kommer kunna ha. tyvärr tror jag inte att jag delar storlek med någon av mina vänner heller, så...

ska väl försöka städa imorn då. fattar inte att det ska ta emot så. jaja. ikväll är det überläckra keanu reeves på tv:n. fast den filmen är tyvärr rätt kass, men jag kanske ska kasta ett öga på den, bara för att...

jag har inte fått post på evigheter. inte ens nån kul reklam liksom. fast nu kom jag på fler saker jag borde göra. borde nog göra säkerhetskopior på grejer som finns på datorn. så som foton, texter, viss musik, vissa program... egentligen kanske jag borde rensa lite och sortera lite och så slänga i windows reparationsskiva, eller vad det heter och köra den. eftersom jag hatar min dator. fast ja. orka. det är ju så jäkla tråkigt att sitta framför datorn liksom. har fortfarande inte fört över kassettbanden liksom.
funderar på att sluta interneta öht, eftersom jag bara finner det tråkigt. eller ja,  funderar på att sluta vara kontaktbar via nätet. men det sker ju på gammal vana liksom...

och snart kommer jag att få läsa vad han har sagt i sina förhör. och så kommer jag att bli nojig och livrädd igen. har ju insett att jag måste flytta ifall han går fri. kanske annars oxå, om han nu inte får flera år. för jag vill inte springa på honom på ica liksom. eftersom han då brukar hänga här. och jo, jag har sökt på efternamnet på hitta.se. och det fanns en abonnent här. och om det är hans föräldrar så bor de där jag brukar promenera så att säga. *poff* liskom. men som sagt, kan ju finnas hundra med samma efternamn, vad vet jag.

och så svamlar jag bara.
kan ingen bara komma och ta hand om mig då?

jaja, ska sluta yra nu och göra nåt vettigt. eh, will och grace då kanske... doh...

puss och kram




Kommentarer
Panki

När du kommer på hur man får motivation, call me

2006-09-01 @ 21:54:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0