tröttbollibollbollibompa

saker gjorda: varit på ikea, cervera, netto
alkoholintag: kaffe, té, vatten
dagens fråga: men varför svarar inte folk, som har annonser ute på blocket, på mail?
dagens låt: strangers in the night
dagens känsla: att magnus betnér är en kille för mig. fast ja, han har väl flickvän och barn, så...
dagens citat: "prata inte med mig på helgon" *


* hum hum, med en mentalitet som en fjortis. och en förmåga att skylla ifrån sig som till och med får bergsväggar att tröttna.


alltså jag tror jag har 4-5 kassar med  badrumsgrejer. flaskor och tuber och sånt, som ska tillbaks på sina platser nu. och så har jag grejer från en byrå som står i förrådet och ska packas om i en ny byrå. och överhuvudtaget ska det plockas om i förrådet. orka liksom.

jaja, nu har jag iallafall en byrå för 1600 i förrådet. varför skulle man inte få ha fint där inne liksom?! :)

och så fort jag ska bränna en dvd-rom, så spottar brännaren ut skivan och säger "sätt i en tom" och så får man plutta i den igen och då funkar det. wonder why?

köpte två nya filippa k-muggar idag. för de var snygga. vita med svart mönster.

männen, kärleken? hmm, kommer aldrig få veta vad kärlek innebär. för jag har lagt ner det där med män och kärlek. jag är inte intresserad. jag är mest bara trött. utom på magnus betnér då, men, men. som att det skulle vara något fel på att vara bitter och otrevlig. daniel nyhlén är en tönt, som råkade se richard gere naken. är det nåt och vara stolt över?! näpp.

janä, jag är lite trött och jag glömmer mest bort alla ord jag en gång tänkt. så puss och kram.


Andra bloggar om: ,


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0