tha irritajting stuff

saker gjorda: sovit, handlat, sett på will och grace
alkoholintag: jag ar en festis
dagens fråga: vad blir du irriterad på?
dagens låt: eye of the tiger... but why?? hjälp mig.
dagens känsla: men trött då
dagens citat: "stupid head"




ok, saker jag blir irriterad på:

- när kassören på ica kommenterar vad man handlar.
- folk som inte har telefonsvarare. varför har man inte telefonsvarare? hur ska man få tag på folk när de inte har telefonsvarare?
- "hustomtar" som inte gör det man ber om. jag har bett att få mitt förnamn bortplockat från listan i porten flera gånger. gör det då!
- microvågsugnar om piper fler än en gång när de är klara.
- folk som stjäl cyklar
- folk som stjäl mobiler. om man nu snor en mobiltelefon kan man iallafall vara så rolig att man har den igång och svarar oförskämt på de sms som trillar in...
- när man frågar något i en affär eller liknande, som har med service att göra och får svaret "jag vet inte". nähä, ta reda på det då.
- folk som frågar efter saker i tex forum istället för att använda google.
- folk som frågar vad ett ord betyder istället för att slå upp det.
- att filmer som herbie, kan få mig att böla bara för att bilfan blir mobbad. och då har jag bara sett den sekvensen.
- grannar med dålig musiksmak

jaja, listan kan säkert göras längre.

jag har spindelnät i två av mina blommor. tydligen odlar jag sådana där små röda spindlar? vad gör man åt det? jag provade spraya ner blommorna med såpavatten nu, men jag vet inte om det är bra eller dåligt. dumma spindlar.

saker som irriterar min mamma är när datorn är seg och det tar lång tid att ta fram grejer. och ja, det tror jag alla skriver under på...

männen, kärleken? det är väl inte så mycket mer med det.








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0