mina tankar finns hos friheten

saker gjorda: sovit
alkoholintag: apelsinmer
dagens fråga: men om man är en gnurf som sitter hemma istället för att gå på bästa klubben, ska man ha smäll på fingrarna då?
dagens låt: the 69 eyes - gothic girl. ge mig mer goth!
dagens känsla: hyperstressad
dagens citat: "glöm inte att rösta" nä, det är rätt svårt hörru. tycker att de ska säga "skit inte i att rösta nu"



en av mina nätvänner har dött. vet inte hur, men jag misstänker självmord eftersom  hennes bror hörde av sig till mig. att det fanns något meddelande om det... sorgligt. hon hade det inte lätt. och hon var duktig på att skriva. kommer saknas.

men nu ska jag vara ytlig och presentera min favvodesigner när det gäller skor. patrick cox. och egentligen funderar jag på att köpa ett par, för jag är övertygad om att han kommer att bli ännu större. han har sitt säte i london och jag tror att det är därför han har den attityden som jag gillar.

patrick cox, 45 dollar
de här kan man just nu iallafall få för 45 dollar. och de är så läckra.

patrick cox, 190 dollar

fast de här, för 190 dollar är ju drömmen. det här är inte längre bara konst, det är attityd.

patrick cox

har inget pris på de här, men det är konst. jag blir helt salig

patrick cox

för att inte tala om de här. han är duktig.

32472-73

och som sagt, han har attityd.

annars så går det att läsa om, hrm, ett as på sidan 4 i metro
http://www.metro.se/se/misc/pdf/Stockholm/20060905_Stockholm.pdf
frivilligt? jojo. hoppas att han blir dömd så att det bara sjunger om det.

männen, kärleken? bla bla bla. skrev ett mail om varför jag tyckte si eller så. fick till svar "patetiskt", men ja, då vet jag ju iallafall att han inte är på väg in i ett skov. för när han skovar så får han för sig att jag är bra och att man ska sitta och dricka skogsbärsté och leva som jag. fast det brukar vara på vårarna.

har nog inte så mycket mer att säga nä.

fast jag kan ju nämna att tydligen är det dataföretag som "avslöjade" intrånget i sossarnas dator startat av två killar från lindesberg. kreativt.


Andra bloggar om: , , , , , ,


Kommentarer
patrick fast fjaestad

hahhaahah nicke kolla på det här! värsta bruden! ajoj.. om det var maria eller sandra! värsta bitchen! ajojo... SÅ FULA men i värkliagheten är dom fulare! dom andra vi tycker om e snyggar! a samir han gillar osmanovic!....

patrick fast fjaestad

titta ameLA!

2008-02-04 @ 13:46:52
URL: http://google.se
patrick fast fjaestad

haha vem fan skrev det?

2008-09-18 @ 16:49:59
patrick fast fjaestad

hhahaha din morsa skrev det !!

2008-10-02 @ 16:52:59
Anonym

skoja det var nåra som jag känner men får ej säga vem det var

2008-10-02 @ 16:54:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0