för haspen ligger på

saker gjorda: sovit, plockat
alkoholintag: cola light
dagens fråga: man kanske borde ge upp mjölkprodukter ett tag?
dagens låt: scissor sisters
dagens känsla: hyperstressad
dagens citat: "man kan inte vara så där trött" - tänk om det vore sant



har börjat att städa lite, men jag vill fortfarande bara ligga i sängen och sova... men, men...

tänkte att jag åter skulle visa fina skor. konst. för skor är som konst, eller hur?

roberto cavalli, 975 dollar

roberto cavalli, 975 dollar

roberto cavalli, 717 dolalr

roberto cavalli, 717 dollar. nu är det väl inte riktigt min färg, men titta och njut

gucci, 280 dollar
gucci, 280 dollar

prada, 350 dollar

prada, 350 dollar

det är så vackert, så exakt. njutningsfullt.

männen, kärleken? intet nytt där inte. och som sagt, jag sover mest och tänker inte på det. har det rätt bra som det är. det är ju rätt komiskt att det är han som tycker illa om mig och inte tvärtom, men, men...

sitter och dricker en cola light i hopp om att vakna till liv.

och haha, fredrik reinfeldt i aftonbladet idag. på hemsidan. fan vad jag garvade när jag fick länken. för han ser ut som nerbantade uffe larsson.

jag har börjat prenumererat på allas veckotidning. kanske bara för att jag gått och blivit tant. har fått två tidningar so far och inte läst nån, men, men. kan ju vara bra att ha. ok, att jag är ytlig, men jag är så trött på att läsa om hur man bara skaaa se ut. eller hur andra kvinnors framgång skyms pga hur de ser ut. det är tröttsamt, tråkigt och får mig att bli besviken på hur media motarbetar feminismen så. men, men.

haha, allt i mitt liv är tydligen, men, men. det vore ju förvisso roligare om det var män, män... kanske...

och det är ju bra att jag rev sönder tidningen i väntrummet för att få magövningarna med mig hem. som att jag skulle ligga på golvet och köra core då...


Andra bloggar om: ,


Kommentarer
Panki

Eh, oooookeeeej... Allas... Hm. Ska försöka att inte mobba dig för d... ;-)

2006-09-06 @ 19:33:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0