muse kanske blir mina musor/er

saker gjorda: igår sov jag typ hela dagen och idag är det bad och inköp av dator som är näst på listan
alkoholintag: varm choklad
dagens fråga: undra vad jag ska lyssna på för musik idag då?
dagens låt: det blev muse's senaste. valde mellan det och julmusik...
dagens känsla: stressad
dagens citat: "Carrie: Maybe you can't change a man, but once in a blue moon, you can change a woman."



ok, igår skickade jag ett mess att de sagt på rättegången att våldtäktsmannen haft hepatit c och att han ju kunde gå och kolla sig om  han fick tillfälle. han ringde och sa att han inte hade, även om jag hade. för naturligtvis handlade allt bara om honom. vad jag gick igenom var skitsamma. så där som normala människor skulle ha sagt "du ska inte oroa dig", det ligger inte för honom.
så jag sa att jag inte gick och spred saker, så mitt test kanske kunde dröja och då började han bjäbba
"Åh, du är sååå präktig" och jag bara "men om du ringde för att vara elak kan du lika gärna hålla käften" typ, eller nåt sånt "å det ska komma från dig, bjäbb bjäbb bjäbb"
sen skickade jag ett mail att jag inte ville bråka och att han skulle vara glad istället och då fick jag till svar att jag var ett rövhål. då vet man *stånk* så jag sa att han skulle ta upp med sin psykolog om han inte är psykopat iallafall, så som han beter sig. helt jävla galet.

jodå, jag ska gå  och testa mig när jag får tid. men de gjorde ett test då. men det var samma dag, så jag vet inte om det bara var ett nolltest eller inte... hur som fick jag en smärre chock. jävla as. kan det inte bara ta slut, den här våldtäkten.

jag ska köpa dator oxå, men kom inte in på banken, så jag kunde inte dra iväg på en gång. så klart fanns inte den jag bestämt mig för inne. men jag får ta en annan. nu jäklar, ska jag köpa en och sen gå vidare. men först ska jag ta ett bad.

männen, kärleken? drömde om nån i natt, men jag minns inte vem det var...

jaja, nu ska jag bada innan vattnet blir kallt :)

puss och kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0