i morgon är det fredag

saker gjorda: dammsugit
alkoholintag: ge mig en kanna kaffe nuuuu!
dagens fråga: undra om man kan dö av trötthet?
dagens låt: what's love got to do with it? - tina turner
dagens känsla: stressad
dagens citat: "Samantha: I love the stock market. A room full of screaming, sweaty men, all trying to get it up."





alltså, okej, jag såg det här programmet ondskan med hasse aro här förut. på tv. 3. och nu tillskriver jag honom psykopati istället. han är inte alls lik de två med asperger som jag sett på tv:n, däremot påminner om lasermannen och nu smällde han in kriterierna för psykopati. nåja, inget fel med att vara psykopat, det är en personlighetsstörning, som vilken som helst. beror väl på vad man använder det till. men framförallt; att endast göra saker för egen vinnings skull.
sen har jag hört att folk med asperger har svårt att ljuga. det kan man ju säga att den här människan inte har. att han är manipulativ och gillar att spela ut folk mot varandra. något han sa att han aldrig gjorde, men sen gjorde i mycket stor utsträckning. utnyttja.
jaja, skitsamma. jag kom bara att tänka på det.

ska väl äta frukost och dra till F och träffa Ri snart. jag tror jag tar mig en promenad dit, för solen skiner. och jag är helt spattig. tankarna bara far. undra vad jag ska ha på mig imorn.
jag vill ha mina nya glasögon innan jag åker till lund. men det kommer jag inte at få. och kommunikationen med postfoto bara dog. de ställde en fråga, ifall jag fått korten i fel format. jag svarade ja. och nu har jag svarat två gånger på det mailet och ännu inte hört något. jaja. alltså, anledningen till att jag inte ringer är för att jag har gjort det 2 ggr förut och båda gångerna har det varit 45 minuters telefonkö. alltså har man 45 minuters telefonkö, kanske man kan fatta att man är ett kasst företag.

männen, kärleken? jag vet vad jag vill ha hos en man. jag vet hur jag vill bli stimulerad. ja, inte fysiskt. snuskhumrar. tyvärr går det ju inte att lita på någon. de är bara fulla av skit. hela tiden.

okej, jag har inte bäddat i min säng. lakanen ligger ovanpå och jag har som förhoppning att pappa ska ha gjort det när jag kommer hem igen. för jag misstänker att de trillar in här när jag är borta. men jag har duschat och orkar inte bli svettig igen. annars får jag väl göra det när jag kommer hem, men det känns som att jag bara vill stupa i säng. typ nu. gömma mig. mitt skadade hjärta. och min ångest. sova, sova, sova.

jaja, puss och kram.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0