skuffuff och kassettband

saker gjorda: eh, sitter och sorterar kassettband...
alkoholintag: nixpix
dagens fråga:
dagens låt: get into the groove - madonna... den senaste jag hörde snarare...
dagens känsla: tom
dagens citat: jag har egentligen alltid velat vara en trummaskin.*


* det är jag och stephen morris i new order...


så här är det. ska avslöja min mentala hälsa helt och hållet nu. en gång för länge sen hörde jag att man skulle spola igenom sina videoband med jämna mellanrum så att de inte skulle rosta. så det har jag gjort :) när jag rensade ur och gjorde mig av med några... så nu gör jag samma sak med kassettbanden. och sluta tjata om dvd och cd och annan bajs :)

jahapp, sen händer det nog inte så mycket mer här. har surrat lite med jonas på icq:n. han är rolig. hans syn på mänskligheten är väl ungefär att kvinnor är galna och män är bara skit... så det där med att byta presbild; vet inte vem av oss han tyckte var galnast... hehe...

männen, kärleken? jag försöker vårda min blomma jag... tror att den vill ha mycket vatten eller oxå är det att den inte trivs att stå i fönstret... men nu får den banne mig stå där! annars är det väl som vanligt... fast jo, jag håller fast vid min teori att inga av hans förhållande funkar, eftersom de där kvinnorna inte är jag. haha. antingen för att 1. han är rädd efter att ha träffat ett psycho som mig eller 2. jo, de är inte jag helt enkelt. jag är ju så förbannat förförisk. nähä, just ja, jag är inte hänförande, så var det ja... jaja, får väl hoppas att det funkar för honom den här gången... det är ju bra om folk har det bra liksom... själv vill jag nog ha ett distansförhållande om jag skulle ha något. jag trivs ju med att kunna sitta och spola kassettband utan att dissa någon. eller att liksom träffas hela tiden. visst, är man kär vill man väl ses jämt typ, antar jag... och jag gillar närhet... men jo, jag litar ju inte på folk längre så jag skulle väl bara känna mig som en knulldocka... så distans är bra... fast eftersom jag inte litar på folk så skulle jag ju tro att han raggade på nätet hela tiden, samtidigt så där... för det gör ju folk... jaja, tilliten till folk, eller män då, kommer väl när jag fått vara med om lite positiva upplevelser istället...

annars funderar jag på att haka på till polen i sommar... fast jag är rädd för polen... men man kanske ska ta sig dit ändå... lär ju finnas en del kul museum iallafall.. för jag såg nån dokumentär om hur stora de var på design i det landet... alltså typ möbler och sånt... och man ska väl kanske rida sina demoner istället...
fast det vore coolt om man kunde åka bil dit och ta med sig massa grejer och kläder till barnhem och så... men så ja... det är rätt lätt att bli av med bilen i det landet, säger hon vi ska hälsa på iallafall...

sen är det volontärträff, pappa fyller 70, konserter... funderar på arvikafestivalen oxå...

och så upptäckte jag att mina inställningar på kameran var lite knasiga... jag tog a som automatisk... nu vet jag inte vad a står för... får kolla det... men det kanske är därför bilderna blev som de blev... så nu vill jag testa att ta på en spelning igen... så att jag får se...

och om jag ska tippa så tippar jag ju på att jessica faktiskt åker ur big brother idag... eller linn... mjo...





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0