käääääääääääääär

saker gjorda: ätit pankakor med världens bästa darling, plockat lite, diskat, glott på ncis och annan tv
alkoholintag: tillbaks till citronvatten
dagens fråga: undra om min granne hör när jag kollar på tv på nätterna?
dagens låt: avundsjuk - nanne grönwall
dagens känsla: kär
dagens citat: nu har jag kommit till slutpärmen, så jag tänker istället citera en dialog från bokstavligt talat, samtal i stan, någonstans i bloggen. mjo



* 1 april, 08:50, t-banan, t-centralen.
- men hon ser faktiskt väldigt, väldigt sliten ut.
- tänk  om man kunde få drabbas av det själv. bara nån gång.


är iallafall klar med kassettbanden nu och jag sparade ett gäng för att kunna spela in på, vad jag nu ska spela in på dem. sen måste jag fråga någon datanörd vad man ska ha för program för att kunna rippa från kassett till datorn. vill lägga några på cd... från när man var liten... sagor och sånt...

åt världens godaste pannkakor idag. faktiskt. glatt överraskad. och i värdlens trevligaste sällskap. kommer tänka på de där pannkakorna länge nu :) och det är helt knasigt, men jag känner mig helt kär och euforisk idag. det var nog bara för att jag åt pannkakor till frukost och läser sån bra bok. man tror att allt ordnar sig då...

männen, kärleken? ja du... det kommer nog aldrig lösa sig på den fronten. men jag är kär ändå. i vad eller vem vet jag inte. jag har bara den känslan.

puss och kram!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0