jag har rätt dålig humor.

saker gjorda: har faktiskt tagit en promenad och letat fram underkläder till hemlösa
alkoholintag: grönt té liksom
dagens fråga: undra om jag valde rätt som böt abonnemang?
dagens låt: i can buy you - a camp
dagens känsla: jag vet inte riktigt...
dagens citat: nu har jag kommit till slutpärmen, så jag tänker istället citera en dialog från bokstavligt talat, samtal i stan, någonstans i bloggen. mjo.



himlen var rätt mörk, men jag gick ut ändå och regn slapp jag. mjo.

haha, det jobbiga med tusen glasögon är att de ligger och skräpar överallt... man kanske kunde skaffa nåt att hänga på väggen med fickor. som sånna där som typ finns för skor... fast mindre... kanske ska ta patent på den idén, hehe ;)

uä, jag har hälften av alla kassettband kvar. det här känns som att det kommer att ta veckor. jaja.

männen, kärleken? nån sån känner jag inte till :(

mitt rekord när det gäller spindelharpan med två färger är 120 drag. jaja.

6 april, 09:30, riddargatan.
- vilket underbart väder!
- ja, nu kommer våren och alla jävla solglasögon och brännbollar.
det är fan den sjukaste årstiden av alla.
- jag älskar våren.
- ja, gör det du.*

förresten, män ja, en snäll kille jag träffade på poesifesten. japps. hittade rosario är död på en affär i örebro och har nu skickat den till mig :)) som jag har försökt hitta den på svenska! det var faktiskt skitomtänksamt att komma ihåg och tänka på mig! sånt gör mig glaaaauuud!! haha, jag kan skicka ett blandband till honom ;) nä, skojade bara... men jag tycker att det är för få här i världen som använder kassettband.

fick en lysande idé nu vad jag kan göra med alla gamla kassettband iallafall. jag ger dem till mammas väninna, som är 90 bast och har levt ett stencoolt liv. så kan  hon prata in sin livshistoria på dem och så kan jag skriva ut dem, så kan vi ge ut en bok... hon är sån där att hon var ute och fröjdade tills hon var 75 typ. och hade romanser och så. och det var innan internet det...

min brorsa är oxå rolig. nu vill han söka volontärjobb i sydamerika. vilket jag tycker är bra då. men han gör det ju inte för att rädda världen utan för att lära sig spanska :)

undra om inte danne är lite kär i anna, där i big brother... japp, jag följer med spänning det där. haha...
men jag vill fortfarande ha in muffe!

förresten, pratade med mamma om livmodercancer och att man i sverige blev kallad till provtagning när man var 20. för jag såg på oprah att en massa over there aldrig hade gått till gynekologen. och bla bla, så sa jag att den gången gjorde det skitont och jag blödde och att det inte gjort det de andra gångerna. hon bara "hon spräckte väl mödomshinnan"... lilla oskuldsfulla mamma... hur som brukar jag skämta om att jag egentligen blev tvångssteriliserad då för att inte kunna föra mina gener vidare...








Kommentarer
Panki

Sussi har kassettspelare i sin lilla bil

2006-05-16 @ 19:46:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0