ge mig mat!

saker gjorda: promenerat, träffat R
alkoholintag: grööötfrukost fick väl duga istället
dagens fråga: undra om jag kanske ska säga upp gymkortet då?
dagens låt: garbage - stupid girl
dagens känsla: trött och hungrig
dagens citat: nu har jag kommit till slutpärmen, så jag tänker istället citera en dialog från bokstavligt talat, samtal i stan, någonstans i bloggen. mjo.


ok, lite pinsamt kanske. sa till R att jag aldrig tänkte ha sex igen varpå hon undrade om jag hade sex med mig själv iallafall... kan man bara fråga sånt? gosh... jag bara eh... och innan dess hade jag berättat att jag drömde om tåg rätt ofta... vilket tydligen ofta står för nåt sexuellt... jaja...

männen, kärleken? nä, jag drömmer ju om tåg jag...

* 1 april, 14:50, nybrogatan
- vilka gjorde baby love baby love?
- rövfittorna kanske?
- nej, det var diana ross.
- då var det ganska nära det jag sa.

skulle verkligen behöva ryggmassage. mjo. och värme, för jäklar vad jag fryser nu.

och vips så ville donald och fido oxå ha kassettband eftersom deras festivalcd-spelare pajat, men kassettbandspelaren fortfarande funkade... klart bra... ska dra ner lite musik då, så att de slipper glamrock a la början på 90talet...

jaha, nähä, ska väl äta min grönsaksgryta då. mums, vad godis! fast imorn ska jag göra en annan och då kommer det säkert vara massa natriumglutamater i, för jag tänker använda knorr.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0