en rejäl grötfrukost är bra för magen

saker gjorda: är förkyld, men ja, jag ska väl göra klart kassettbanden då
alkoholintag: nix, jag kör citronvatten
dagens fråga: hur kul är det eg att ha en tvååring som börjar gråta ifall man slutar spela lordi på steron?
dagens låt: the treath - skid row
dagens känsla: sjuuuuk
dagens citat: nu har jag kommit till slutpärmen, så jag tänker istället citera en dialog från bokstavligt talat, samtal i stan, någonstans i bloggen. mjo.



jag vill åka till pariiiiiiiis! om så bara över dagen...


i linde sken solen, men här är det rejält grått. hade tänkt ta ett bad och se om jag blev frisk av det, men det känns ju mindre kul att vara naken i nån rå kyla...

tur att telefonen ringde i morse, för när jag reste på mig var jag så kissnödig att jag inte kunde stå still... det var pappa som ringde och sa att han köpt en, vad det nu heter som tar bort håren på benen, åt mig... fast han hade köpt en grå istället för rosa för det var mer neutralt... jaja..

* 14 april, 10:00, vivo, östermalstorg.
- vem tror du köper kungens mat?
- silvia.
- vem köper silvias mat då?
- lena endre.
- ja, så måste det va.

hahahaha...

männen, kärleken? ptja, min blomma lever fortfarande, så vem behöver en karl...?!

uh, vilken tråkig dag detta kommer att bli... känns det som... jaja. puss.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0