en katt faller så lätt för smicker

saker gjorda: lämnat kläder till hemlösa, handlat på ikea och coop, lagat mat åt ma&pa, diskat, avslutat fest.
alkoholintag: tror banne mig att jag lyckades få i mig 6-7 öl där och bara lite småbakis, men, men
dagens fråga: hur kan föräldrar bli så blind för sina barns brister?
dagens låt: låt trummorna tala - toni holgersson
dagens känsla: mja, jag går bara runt och flyter med liksom
dagens citat: jag äter bara bröd och fruktbitar. jag mår mycket bättre när jag bara äter bitar av saker. att äta är obehagligt tycker jag.*




*jasså? nick rhodes


alltså, poesifesten igår... (bilder vid länken)... ruggigt trevligt. sjukt trevliga människor och jag blev kär i allihop. till och med i de där jazz-  och bluesgubbarna som inte alls hörde till poeter.se utan bara rockade musik. ja, det var bara hur trevligt som helst och alla var jätteduktiga. fast jag såg på bilderna att maddan varit uppe och läst, och det missade jag ju då.
nå, jag drog lite tidigt eftersom mina föräldrar var här och skulle möta mig vid tunnelbanan. så där så att jag inte behöver ta mig hem om natten. och. vänta nu. toni holgersson kom fram och sa hej innan han gick, så jag bjöd honom naturligtvis till gothklubben på tisdag ;)
men framför allt är han kung och gud och den som inte tror mig kan ju se här hur han lyser; (tv.)

toni

männen, kärleken? bortsett från alla sjukt charmiga, duktiga och vackra poeter, så ringde han, den där mitt i natten oxå. vi är så jäkla jobbiga, men så är det och jag var arg, sur, glad, snäll, trött, arg, allvarlig och tjock... och jag förstår verkligen ingenting. eller hur jag ska vara, göra, andas. men jo, det krävs ju enormt mycket för att den tilliten ska komma tillbaks. det vore enklare om allt var enkelt. så där som jonas. han är enkel. fan, jag tror faktiskt att dagens känsla är att jag är fylld av kärlek till alla... liksom... jag gjorde nåt jag aldrig skulle drömt om att göra förut och jag blev polare med toni och jag dissade bob hansson... fast bara lite... och så håller jag på och få rummet omtapeteserat. det enda mörka molnet på himlen idag var att jag såg en snygg toalettrullehållare på ikea och den var tillfälligt slut och jag behöver verkligen en ny... och sen att jag inte är och grattar och säger hej då till robban nu ikväll...

och jag är sjukskriven fram till november 2008, om jag vill... kan det stått 2008?! jaja... hur som så är det väl tänkt att jag ska styra upp det där oxå... men hur som står det där i mina papper att jag är mimiklös... hmm, jag trodde alltid att jag joxade med ansiktet... där ser man...

haha, jag till och med drömde om Thomas... och att en av mina nya skor gick sönder... hmm... måste kolla upp det där vad det betyder att drömma om tåg, för det gör jag jätteofta...

nej, men puss puss alla vackraste...

och så när jag avslöjat honom och han till slut sa sanningen, då blev jag som sur för att han inte sa den på en gång.. kan jag bara sluta vara sur hela tiden...

haha, de sa att jag hade pondus där, på den där sajten... haha, japp, jag är kär i allihop!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0