snopet sa räven om rönnbären

saker gjorda: promenerat, postat, varit hos tandläkaren
alkoholintag: nix, bara kaffe och té
dagens fråga: vem är do vem är jak?
dagens låt: har ingen, men jag känner för att lyssna på björk
dagens känsla: tom, stressad och kluven
dagens citat: underverk sker varje dag. ändra din uppfattning om vad ett underverk är och plötsligt ser du dem överallt.*


* jon bon jovi filosoferar lite...

mhm, tandläkaren. det finns som rotfyllningsexperter och till en sån ska jag så småningom. dock hade de typ en väntetid på runt ett år, men, men. mamma sa att hon var stolt över att jag inte gav upp utan att jag som höll på tills jag får som jag vill. jo. för all del. men det är inte så att jag tänkt nåt på det så, utan det är ju bara så det är för mig. lite som något självklart. jaja.


jag säger att jag inte vill prata om resan, för jag blir stressad och får ångest, men det är ju ingen som bryr sig eller respekterar det, haha... mamma bara mal på och mal på och om jag levde ut mina känslor så skulle jag sitta och gråta och ha ett nervöst sammanbrott nu, men ptja, jag är iskall...

min läkare ringde idag oxå. 10 i sex ringer hon in ett recept lugnande till apoteket. jaja, inte för att jag tycker att de funkar, men jag tar väl med mig dem då, eftersom hon bemödade sig med att höra av sig och så... haha, nu tror jag att jag är snäll igen, bara för att jag inte dissar hennes recept. ungefär som när man tar emot skitmusik från folk via msn bara för att man typ inte har hjärta att säga, du jag har fått eddie meduza 18tusen ggr nu, eller, du, ta och fista upp kent, för det här kommer jag aldrig att lyssna på, haha...
nä, tacka vet jag trollkarlen lurifix eller fax....

jag vet inte om det är värt att sova nåt i natt öht.. men jag är ju trött nu, så jag kanske borde passa på...

någon snowboardåkare som dog när han hoppade, alltså med snowboarden. snopet. någon annan kille som klämdes ihjäl när han lyfte 130 kg i bänkpress. oxå snopet. så kan det gå, skulle man kunna säga.

valde att ta med mig boken alkemisten och på md början av idioten och början av någon psykologibok om att inte starta krig. eller nåt. jaja, får väl se vad som sker.

nu ska jag försöka trycka ner necessären i väskan. tjipp.

puss och kram till alla söta sötsnosar.


Kommentarer
Panki

Ett nervöst sammanbrott kan a bra ibland. Så man får ut d lixom.

2006-03-14 @ 11:55:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0