och jag sitter här och väntar vid min lilla stubbe

saker gjorda: promenerat, handlat, pysslat, sovit, glott på tv
alkoholintag: drack kaffe och åt wienersemla
dagens fråga: undra vad dagsljus egentligen gör för en?
dagens låt: strange - tori amos  (text)
dagens känsla: trött, trots att jag flyttat pillertid till kväll
dagens citat: ibland vaknar jag på morgonen och har glömt hur fruktansvärt rik jag är.*



ok, beslutet är fattat. vanlig semla är godast. om man nu inte kan få hemmagjorda, så som jag gör dem :)

* hmm, madonnas storhetsvansinne har talat

ut i snön och promenera till annan förort. coolt. förvirrande. fanns ett solarie där, en stor salong för solariesolning. hmmm... undra om den går bra... tjopp tjopp la la la...

och äntligen har jag satt in roskildefotona, vykorten, program, biljetter, negativ och arvika oxå. det gick ju snabbt, så vad ska jag göra nu då? liksom? synd att jag är lite trött, så det känns inte så kul att börja klippa och klistra.... jaja. jag är nöjd, har iallafall fått två saker gjorda idag, yeah.

de är så modiga i mitt favvoprogram 'du är vad du äter'. alltså om någon snärtig blondin med tuttar rakt ut i vädret kom hem till mig med ett kamerateam och klappade mig på magen och sa ''det här är guff det'' så skulle det ha varit en rak höger, rakt av. neeeej, jag slåss aldrig, jag hade väl börjat gråta snarare, haha... nä, men snacka om förnedring...

jag dammsög liksom i går kväll och det snöar så jag kan inte putsa fönstrena, diskade i går oxå och ingen tvätt har jag. hmmm, jag kanske skulle ta och börja gå igenom kassettbanden, spola dem fram och tillbaks, hahahaha ;P nä, men se till att sortera bort dem jag inte känner nåt behov av längre... kanske kan spela in nya blandband... i massor.... retro liksom...

okej då, jag ska ställa upp mina målargrejer i skåpet och glasen. men senare, nu blev jag så där ruggigt trött igen, eller så där apatisk, mera...

om jag inte vore trött så skulle jag nog vara happy happy happy

ok, jag är jättedålig på att avsluta samtal, jag måste verkligen lära mig det. hur man gör. så att jag slipper bli förföljd av människor bara för att jag tilltalat dem. haha, nä, inte stalkad, haha... fast det finns en förening som gör det, utan så där att samtalet inte tar slut bara...

monsterofine med ett stort varagagrin





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0