dobi do bapp bapp

saker gjorda: promenerat, dammsugit sängen, bäddat
alkoholintag: tryckte i mig två ginsengtjosan
dagens fråga: vem vill ligga med bingo rimér?
dagens låt: can't take my eyes of you - andy williams råkar ha gjort just den här versionen
dagens känsla: stressat, ack mitt hjärta, men annars flyter det på
dagens citat: när jag sade att jag kan ha sex i åtta timmar sade jag inte att all den där tiden inkluderade fyra timmars tjatande, en middag och en biofilm.*


är för trött för att ha nån svacka idag... :) nu får det vara nog :)

* fast å andra sidan är nog sting rätt bra på att ha tantrasex, så han kan nog i åtta timmar iallafall...

jodå, lika bra att tvinga sig iväg på promenad liksom. mötte en fotograf med värstingkameran, hade egentligen velat fråga en massa om den, men man kanske inte behöver flyga på och terra främlingar hur som helst... nå, misstänker att det var någon fotbollsmatch han var ute efter, inte för att jag kan förstå vad det skulle vara för match och tidning som är intressant här ute, men, men...

jag är värsta städfreaket. klarar inte av att ställa undan dammsugaren typ, för att jag hela tiden ser nåt jag vill dammsuga. störd.

männen, kärleken? jag vet att jag ska ha varken eller, men det är rätt jobbigt att leva i likgiltigheten trots allt. jag är inte så bra på vakuum heller. behöver nog nåt som retar känselnerven, hur mycket jag än bara längtar efter en stuga mitt i ingenting och bara vara helt onåbar.

får nog värma lite kaffe om jag inte ska slockna här.. tjipp.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0