det är ju jobbigt att loggas ut hela tiden

saker gjorda: promenerat, gjord md-skivor, deckat, torkat golven
alkoholintag: nä, men helt plötsligt måste jag ha kaffe för att överleva
dagens fråga: när ska man få sova då?
dagens låt: notorious - duran duran (älskar stället där det dras efter andan - you can read about it )
dagens känsla: jag är stressad och mår dåligt över vilken dålig människa jag är
dagens citat: led zeppelin var kända som en slags sexgalningar som överföll kvinnor jämt och ständigt, men det vi oftast letade efter på kvällarna var en bra bok.*


* fast om robert plant fick välja mellan mig och en bra bok, så....


jodå, jag håller på att torka golven. det är lite så att förut var det ingenting som hjälpte mig att bli pigg. kaffe gav mig inget, frisk luft gav mig inget, ginseng - nada.... nu kan jag inte röra mig innan jag fått kaffe... tur att jag har ny bryggare som brygger gott gott kaffe....


måste väl börja packa oxå. eller ja, kolla vad jag ska ha med mig och sånt. har ingen aning om vad jag ska ha för kläder eller skor.. inte så att det är så noga hur jag ser ut, utan mer att det är svårt att hitta kombinationen 20 minus och 20 plus... så där... och att jag inte direkt har några sommarkläder... iofs är det ju inte så där jublande varmt där än, men ändock... jag ha ju mest svarta kläder... jaja...

är nog så här jävla deprimerad för att jag är så trött och stressad... kanske... eller så är det för att jag är precis så där värdelös som det känns just nu att jag är...

och dagens fråga, eh, jag sover ju lite nu och då... men ut... iofs får väl nästan ingen det... kanske mest behöver få gråta ut...

jag är så jävla fjompig. förlåt. är helt labil idag. eller mer schizo... ena sekunden skrubbar jag golv och nästa är jag svimfärdigt trött och nästa  hatar jag mig själv och nästa tycker jag att jag förtjänar bättre och nästa...

och tydligen lever jag på micromat, it's skinka and bladspenat...







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0