det är inte alla dagar som jag väljer att springa

saker gjorda: kommit försent, köpt kaffebröd
alkoholintag: just nu vill jag ha diamanter och champange
dagens fråga: undra om jag nånsin kommer förstå mig på folk?
dagens låt: easy - faith no more   I'm easy like Sunday morning
dagens känsla: jodå, jag är nog trött, besviken, tom, likgiltig och lagom glad
dagens citat: jag har alltid varit tvungen att skratta åt mig själv. om jag inte sett det roliga i min sociala belägenhet som tonåring hade jag varit tvungen att strypa mig själv.*


* jag vet inte, det kanske känns som att jag favoriserar morrissey, men det är inte mitt fel att han är bäst...


tydligen är jag vip hos gyn. jag kom försent, men det gjorde inget. jag behövde inte betala besöket heller och dessutom blev jag undersökt inuti så att säga. han hittade svamp och jag kanske bör sluta äta godis då, vet inte varför jag har det annars. jaja, mig gör det ju inget om de vill in där och gräva, det är ju bara bra att få veta hur det står till liksom. mvc kan fara och flyga i jämförelse.

männen, kärleken? "hon är den mest hänförande kvinnan jag träffat i alla kategorier" säger han till mig. om Linnea. jaha, säger jag. och där förlorade han mig. han uppskattar mig inte och det är hans problem. hans misstag och hans förlust. jag vet inte ens hur man orkar vara så oförskämd som vad han är, men säg gärna att jag är svag och dålig när jag tagit hans skit i flera år, samtidigt som jag försökt bearbeta en överfallsvåldtäkt, tagit mig ur ett destruktivt förhållande och ändå fortfarande är idealist med tro på mänskligheten. säg gärna att någon annan är hänförande när man inte kan låta mig vara, när man alltid tänker på mig. nå, ungefär där dog min vilja och min tro på att det är kanske, kanske skulle funka. så var det med det.

jodå, jag har världens bästa vänner. så är det bara. de är söta till och med när de är arga. me love them!

uärk, jag bode dammsuga, men fy vad tråkigt. jag vill inte. jag vill ju bara ligga på soffan :) köpte 2 kanelbullar, ett winerbröd och en vaniljmunk idag. mm, jag lever inte som jag lär. men jag ska köpa linfrön och lägga i vatten och dricka sen. bara jag kommer ihåg.

nu kommer det ju inte finnas nåt hångel på festen imorn, annars hade jag skaffat mig ett, bara för att haha...




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0