för i år verkar det som att jag tror att jag tänker sy mina julklappar

saker gjorda: köpt aktier, handlat på panduro och kläder och eh, på mc donalds
alkoholintag: tänker ge mig på en coca cola light citron
dagens fråga: undra hur många asprin som räknas som överdos?
dagens låt: idag vill jag faktiskt bara ha tystnad
dagens känsla: hata huvudvärk!!! varje dag sen i måndags eller nåt. *suck*
dagens citat: nu har jag kommit till slutpärmen, så jag tänker istället citera en dialog från bokstavligt talat, samtal i stan, någonstans i bloggen. mjo.



jodå, jag var så smart och drog till banken en fredag. barra 50 pers före mig i kön, så jag drog en sväng till panduro, som hade 50% rea, så jag köpte en korg där. det här med förvaring är ju min grej, så en korg kan ju alltid komma till nytta liksom. sen rumlade jag in på hemtex som oxå hade rea, fast där köpte jag bara två förpackningar servetter. bara för att de såg roliga ut och jag tänkte att jag kunde ge dem till en kock vi känner. sen kom jag på att det kanske var rea på gina tricot och det var det. köpte ett leopardmönstrat linne, som bara fanns i small, så jag vet inte om jag kommer i det, sen köpte jag ett utanför  rean som det var skor på. jag älskar skooooor! och sen lite annat bjäffs som finns på den affären... och sen till glitter och köpte 3 halsband för halva priset... och sen till mc donalds. jag ska äta en mc feast fullkorn alldeles strax. vet inte hur länge sen det var jag åt hamburgare, men det var rejält längesen iallafall. men, men.

männen, kärleken? jag orkar inte ens tänka på män idag. alla har tittat så på mig idag och där går jag med otvättat hår och keps liksom. och ont i huvudet. tänkte igår att jag ville sova i hans stora famn, men ja, *frust* jag vill ju som inte dela den, så... och nobben fick jag på mitt mail jag skickade hur som.

men jag är trött och skulle vilja hitta hem, helt enkelt.

och så måste jag sortera nu, för jag hittar inte mina ett par kvitton, som alltid har stått här bredvid datorn. jag har väl varit duktig och städat. och jo, det är nåt annat jag borde göra kanske. städa. får se om jag tar mig till jobbet imorn istället. det gick ju inte så bra i torsdags...

nä, nu fettomat och sen drömmar om kärlek.
haha, för jag ska gnosa ner mig i soffan och kolla på csi. så mycket love är det i den serien.

hittade dofilus på netto oxå. och köpte jordgubbar jag ska ha till :) skönt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0